دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Overture Music Visualization نسخه TiNYiSO برای کامپیوتر

Overture Music Visualization

یک پروژه انفرادی است که در Unreal Engine ایجاد شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است. این برنامه از هر منبعی از جمله Youtube ، Spotify ، Pandora ، VLC و سایر موارد صوتی را ضبط می کند و بیش از 50 گزینه سفارشی سازی در چندین دسته برخوردار است. هدف از پروژه Overture ایجاد یک برنامه کاربردی تجسم موسیقی متنوع و عمومی با گزینه های پیکربندی قوی برای مناسب ساختن آن برای استفاده شخصی ، ایجاد فیلم یا پخش جریانی است. در این بازی ضبط صدا در زمان واقعی از هر منبع و ایجاد جلوه هایی که به موسیقی شما واکنش نشان می دهند ، اتفاق می افتد .در حال حاضر یک نسخه دسکتاپ و همچنین یک نسخه نمایشی VR است که از Oculus Rift پشتیبانی می کند. بازی Overture Music Visualization دارای 22 صحنه منحصر به فرد می باشد. یک کتابخانه کوچک از صحنه های تجسم با چندین مضمون مختلف : علمی تخیلی ، فضا و طبیعت و غیر می باشد. جلوه های مورد علاقه خود را ذخیره کرده و لیست پخش صحنه را پیکربندی کنید تا به طور خودکار در صحنه های انتخابی خود در یک بازه زمانی مشخص شده چرخ بزنید. این بازی یک تجربه واقعیت مجازی عالی است. برای کاربرانی که دارای هدست VR هستند ، نسخه ی نمایشی VR سفینه فضایی را انتخاب کنید و صحنه های بصری کاملاً هیجان انگیز را در زمان واقعی تجربه کنید. از کنترل کننده های حرکتی برای تنظیم 8 افکت مختلف در پرواز استفاده کنید. برای دستیابی به بهترین نتیجه ، تنظیمات میزان ارسال بیت دستگاه صوتی پیش فرض خود را بررسی کرده و گزینه تنظیم میزان تطبیق را در تنظیمات بازی انتخاب کنید.

بازی Overture Music Visualization

با هدفونی که صدای فراگیر را شبیه سازی می کند سازگار نیست. با هدفون استریو و بلندگوهای صدای فراگیر سازگار است. اگر میله ها یا سایر جلوه های روشنایی قابل مشاهده نیستند ، میزان صدای سیستم عامل خود را بررسی کرده و سعی کنید آن را زیاد کرده یا به حداکثر برسانید. کنترل کننده های میزان صدا همچنین می توانند به عنوان یک روش ثانویه برای حساسیت اثر تنظیم دقیق استفاده شوند.

نام: Overture Music Visualization
حجم فایل: 6.9 گیگابایت
شرکت سازنده: BATTLESQUATCH
تاریخ انتشار: Mar, 2019
امتیاز استیم: 8
نسخه: TiNYiSO
آپدیت: 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: iso
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: Casual
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: BATTLESQUATCH
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *