دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی RUINER SAVAGE – PC نسخه RELOADED

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که آرزویی کنید و آن آرزو برآورده شود؟ در این پست قصد داریم تا جدیدترین نسخه و آپدیت بازی RUINER را معرفی کنیم که بسیاری از ایده های شما را در بر می گیرد و بسیاری از کامنت های هواداران این بازی را در خود جای داده است. اگر در نسخه قبلی از میزان خشونت و وحشت این بازی گله می کردید و آن را ناکافی می دانستید بدون شک نسخه RUINER SAVAGE این مسئله را برطرف نموده است. همچنین در این نسخه بیش از 9 اسلحه جدید گنجانده شده است که هر کدام نیز ویژگی های خود را دارند. همچنین در این نسخه شما شاهد اضافه شدن بیش از 7 لباس جدید برای شخصیت محبوب این بازی خواهید بود که توسط خود کاربران طراحی شده است و توسط تیم ساخت به بازی اضافه شده است. و آخرین سورپرایز نیز بدون شک اضافه شدن Ruiner Kill Finishers است که پیشنهاد می کنیم آن را امتحان کنید!

سایر توضیحات: بازی RUINER SAVAGE یکی از جذاب ترین بازی هایی است که به تازگی برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است. این بازی در سبک بازی Redeemer است که توانسته ایده های جالبی را به سبک بازی هایی با دید استراتژیک و اکشن اضافه کند. بازی RUINER SAVAGE توسط شرکت بازی سازی Reikon Games تولید و توسط شرکت Devolver Digital به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

بازی RUINER SAVAGE جدید

مشخصات بازی RUINER SAVAGE :

نام بازی : RUINER SAVAGE

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Reikon Games

منتشر کننده : Devolver Digital

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

RUINER SAVAGE

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *