دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Subaeria – PC نسخه SKIDROW

بازی Subaeria ایده های دوران دبستان را بار دیگر با یک شکل و شمایل گرافیکی جدید به شما معرفی خواهد کرد. در این بازی Subaeria شما باید با استفاده از هوش و زمانبندی مناسب خود سعی کنید تا از شر دمشنان راحت شوید و از موانع آنها عبور کنید. برای گذشتن از سد آنها باید از چیزهای مختلفی کمک بگیرید. هر دشمنی به نوعی خاص به شما نزدیک خواهد شد و شما باید با استراتژی های مختلف و نیز استفاده از محیط پیرامون سعی کنید تا راه غلبه بر آنها را پیدا کنید و بازی را پیش ببرید. البته باید گفت که با پیش رفتن در طی مراحل مختلف بدون شک شما پی خواهید برد که این کار به این سادگی نیست!

سایر توضیحات: بازی Subaeria طبق گفته سایت IGN شما را به دوران مدرسه خواهد برد و فضایی مجایی و فانتزی را بار دیگر برای شما زنده خواهد کرد. در این بازی شما در نقش دختری به نام Styx هستید که قصد دارد تا انتقام مرگ والدین خود را از ارباب Subaeria بگیرد. بازی Subaeria توسط شرکت Studios iLLOGIKA تولید و به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Subaeria center

مشخصات بازی Subaeria:

نام بازی : Subaeria

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Studios iLLOGIKA

منتشر کننده : Studios iLLOGIKA

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Subaeria

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *