دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی WWE 2K22 nWo 4 Life Edition v1.17 – P2P برای کامپیوتر

WWE 2K22 Deluxe Edition

کمپانی 2K Games از زمان شروع بازی در WrestleMania 37 تا حد زیادی در مورد بازی سکوت کرده است. ناشر حتی فاش نکرده است که چه پلتفرم هایی برای این بازی در دسترس هستند و در حال حاضر طرفداران نگاه جدیدی به عنوان مورد انتظار دارند. بازی WWE 2K22 دارای تغییرات شگفت انگیز می باشد اما زمان فقط باید کمک کند تا ببینیم این بازی محبوب چع تغییراتی را شامل می شود ، زیرا فشار زیادی روی 2K22 وجود دارد تا عالی باشد. بیماری کرونا عامل دیگری بوده است که این بازی به تاخیر بیافتد ، زیرا با توجه به این بازی ها کشتی گیران برای اسکن بدن و گاهی اوقات ضبط حرکت باید از استودیو دیدن کنند. اگر چیزی تغییر نکند ، این دومین سال متوالی بدون بازی WWE 2K و اولین دهه در دهه های اخیر بدون انتشار قابل توجه WWE خواهد بود. ما منتظر افشای کامل بازی در ماه ژانویه هستیم و کنجکاو هستیم که ببینیم آیا از این به بعد سرعت انتشار آن بالا می رود یا خیر.

منتشر شدن بازی WWE 2K222 برای ماه مارس 2022 برنامه ریزی شده است که پلتفرم‌ های آن هنوز مشخص نشده‌اند و همه ما باید صبر کنیم تا ببینیم کمپانی 2K Games چه پلتفرم هایی را برای این بازی در نظر می گیرد. در حال حاضر ، تنها شخصیت های تایید شده عبارتند از رومن رینز ، شیمس ، ریکوش ، شلتون بنیامین ، گلدبرگ ، رئا ریپلی ، شینسوکه ناکامورا ، کین ، دولف زیگلر ، بیگ ، کوفی کینگستون ، درو مک اینتایر ، کارملا ، فین بالور ، ری میستریو ، سزارو ، بیلی ، بوکر تی ، بابی لشلی ، ریک فلیر ، میز ، رندی اورتون ، آنجل گارزا و اج. همچنین پس از استقبال منفی منتقدین و طرفداران بازی قبلی ، پاتریک گیلمور ، تهیه کننده فرانسوی WWE 2K قول داد که عنوان بیشتر بر کیفیت بازی تکیه خواهد کرد. مفسر مایکل کول همچنین در ماه جولای اعلام کرد که 2K22 دارای موتور بازیابی بازسازی شده و کنترل های نرم تری خواهد بود که توسط منابع نزدیک به 2K تأیید شده است.

نام: WWE 2K22
حجم فایل: 53.7 گیگابایت
شرکت سازنده: Visual Concepts
تاریخ انتشار: Mar, 2022
امتیاز استیم: 7 از 10
ورژن: v1.20
نسخه: P2P
آپدیت: 29 فروردین 1403
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
منتشر کننده: 2K
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1403/01/29 نسخه WWE 2K22 nWo 4 Life Edition v1.17 - P2P اضافه شد.