دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی آشنایی با نکته های ادوبی لایت روم Kelbyone Lightroom CC Killer Tips

لایت روم یک ویرایشگر و پردازشگر عکس می‌باشد که توسط شرکت ادوبی برای ویندوز منتشر شده است. این برنامه به کاربر اجازه دیدن، ویرایش و روتوش تعداد زیادی از عکس‌های دیجیتالی را می‌دهد. ویرایش‌های این لایت روم غیر مخرب هستند. با وجود اینکه با عنوان فتوشاپ به اشتراک گذاشته شده اما بسیاری از امکانات ویرایش عکس را ندارد و در مقایسه با فتوشاپ کامل نیست. لایت روم توسط زبان‌های برنامه‌نویسی سی پلاس پلاس و لوآ نوشته شده است. توسط نرم افزار لایت روم می توانید تمامی رنگ ها و نور ها را به چالش بکشید و برای تصاویری سایه روشن ایجاد کنید و یا بخشی از عکس را با تمرکز نور مورد توجه قرار دهید و همچنین با قاب های جدید به عکس های خود زیبایی خاص ببخشید .

نرم افزار Lightroom با نوار لغزنده تنظیم شده است و به شما کمک می کند تا رنگ ها به حالت های مصنوعی تبدیل نشود ، همچنین شما بوسیله این نرم افزار می توانید تمامی عکس ها را با بافت مناطق مانند سنگ، شاخ و برگ و غیره برجسته کنید . در قسمت Develop شما می توانید از برخی Preset های آماده برای استفاده بر روی تصویر استفاده نمایید که می تواند جلوه ای حرفه ای به عکس های شما ببخشد . فیلم آموزشی Kelbyone Lightroom CC Killer Tips توسط یکی از بهترین مدرسین بنام Pete Collins طراحی شده و کمپانی Kelbyone این مجموعه آموزشی را برای عموم عرضه کرد . امیدواریم که از دانلود فیلم آموزش آشنایی با نکته های ادوبی لایت روم لذت ببرید .

مشخصات فیلم آموزشی Kelbyone Lightroom CC Killer Tips :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Kelbyone

– مدرس : Pete Collins

– پروژه تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 43 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

سرفصل های فیلم آموزشی Kelbyone Lightroom CC Killer Tips :

– تعادل نور سفید

– محدودیت اسلایدر- تصاویر دورنگ

– ابزار Crop

– ایجاد تصاویر Backscreen

– اثر ویژه

– تنظیم نور محیط

– نقاط حذف

– چشم انداز

– هیستوگرام

– پیش نمایش طرح

شما از این پس می توانید فیلم های آموزشی مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Kelbyone Lightroom CC Killer Tips

به روز رسانی :

1395/3/28
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *