دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Pantani The Accidental Death Of a Cyclist

Pantani The Accidental Death Of a Cyclist : یک فیلم مستند زیبا و تاثیر گذار است که در سال 2014 در کشور بریتانیا تولید و منتشر شد . کارگردان این فیلم مستند ، آقای James Erskine نام دارند که از کارگردانان و نویسندگان به نام و دارای سابقه درخشان در زمینه کارگردانی و ساخت فیلم های مستند می باشند که از کارهای معروف این کارگردان می توان از فیلم EMR که یک فیلم با موضوع ترسناک است و فیلم مستند One Night in Turin تولید سال 2010 و البته فیلم مستند بحث بر انگیز Shooting for Socrates نام برد . نویسندگی این فیلم مستند نیز بر عهده خود کارگردان و یکی دیگر از نویسندگان تازه کار به اسم  Oliver Parsons می باشد . اشخاصی که در این فیلم مستند به ایفای نقش پرداخته اند از موفق ترین ها و پر کار ترین بازیگران فیلم های مستند و سینمایی به شمار می روند که تا کنون خالق فیلم های زیادی نیز بوده اند که عبارتند از آقای Andrea Gambadoro و Marco Pantani و هم چنین Conan Sweeny که در کارهایی نظیر Phalure Inc محصول سال 2012 و فیلم Little Glass Ornaments تولید سال 2012 و هم چنین فیلم جذاب The Legend of Tarzan نقش آفرینی کرده اند . تا کنون فیلم های مستند زیادی با موضوعات بیوگرافی و تحلیل زندگی افراد مشهور ساخته و ارائه شده است که در اینجا با فیلم Pantani The Accidental Death Of a Cyclist که یکی از بهترین ها در این ژانر است آشنا می شوید .

دانلود مستند Pantani The Accidental Death Of a Cyclist با کیفیت HDTV 1080p

سایر توضیحات : در فیلم مستند Pantani The Accidental Death Of a Cyclist با اسطوره بزرگ و قهرمان محبوب ورزش دوچرخه سواری سال 1998 به اسم Marco Pantani آشنا می شویم . وی در سطح بین المللی دارای محبوبیت میلیونی در میان مردم بود ، همچنین در دو دوره از تورهای مسابقات دو چرخه سواری که در کشور فرانسه و ایتالیا برگزار شد موفق به کسب قهرمانی این دوره از مسابقات شد و همین امر اورا به اوج شهرت و محبوبیت در رشته ورزشی خود برد که همین مسئله او را با چالش های زیادی در زندگی شخصی خود مواجه کرد به طوری که درست شش سال بعد در سن 34 سالگی در یک اتاق کوچک در هتل به علت مصرف مواد مخدر جان خود را از دست داد و طرفداران خود را در شوک فرو برد . تماشای این مستند بسیار زیبا را به شما پیشنهاد می کنیم

دانلود مستند Pantani The Accidental Death Of a Cyclist با کیفیت HDTV 1080p

مشخصات فیلم مستند Pantani The Accidental Death Of a Cyclist :

– ژانر : مستند

– کارگردان : James Erskine

– نویسنده : James Erskine

– استودیوی سازنده : Euro Pictures

– محصول کشور : بریتانیا

– تاریخ انتشار : 2014

– مدت زمان : 1 ساعت 36 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی – فرانسوی – ایتالیایی

– کیفیت نمایش : HDTV 1080p

– فرمت فایل : xvid

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

Pantani The Accidental Death Of a Cyclist