دانلود مجموعه بازی Company of Heroes Complete Edition v2.700.2.42 برای کامپیوتر

دانلود مجموعه بازی کامپیوتر Company of Heroes Complete Edition گروهان قهرمانان

یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط Relic Entertainment طراحی و ساخته شده و کمپانی های مشهور THQ و Sega آن را به بازار عرضه کرده اند . اگر از شما در مورد حوادث و اتفاقات جنگ جهانی دوم سوال شود , چه مقدار از آن اطلاعات دارید ؟ به طورر قطع اگر گیمر باشید به خوبی تاریخچه کاملی از آن را می توانید توضیح دهید زیرا جنگ جهانی یکی از سوژه های بازی سازان است که توانسته به خوبی در میان بازی ها جای گیرد . بازی های استراتژی زیادی در مورد جنگ جهانی دوم با ژانر استراتژیک مانند Commandos ساخته شد ولی زمانی که گروهان قهرمانان منتشر شد , همه اذعان کردند بهترین بازی استراتژیک از حوادث جنگ جهانی دوم همین نسخه است . تا به حال 2 نسخه از این بازی زیبا و جذاب در سال های 2006 و 2013 به بازار عرضه شده است که توانسته بسیاری از طرفدارن خود را راضی نگه دارد و همچنین نظر بسیاری از منتقدان را نیز به خود جلب کند که به بررسی مختصر به هرکدام از آنها خواهیم پرداخت . اگر طرفدار بازی های استراتژیک هستید , پیشنهاد می کنم هرگز این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این مجموعه زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

Company Of Heroes Complete Pack
بازی Company of Heroes

بازی در مورد عملیات بزرگ و باشکوه نرماندی است عملیاتی که باعث شد سربازان بسیاری در ساحل اوهاما جان خود را از دست دهند . سربازانی که با تمام وجود , بدن خود را در برابر گلوله های دشمن قرار می دهند تا از اشغال سرزمین های خود توسط آلمان ها جلوگیری کنند . عملیات نرماندی , عملیاتی است که در 1944 آغاز شد و ماه ها ادامه یافت . بازی به دلیل آنکه تمامی اتفاقات تاریخ را به تصویر نمی کشد , فقط دو گروه متحدین و متفقین یعنی آمریکا و آلمان را به تصویر خواهد کشید . گیم پلی بازی فوق العاده است . در این بازی شما دارای مقری برای استراحت نیروهای خود دارید در ضمن منابع شما به 3 دسته Manpower , Munitions و Fuel تقسیم می شوند . Manpower در اصل قدرت شما برای تولید کردن نیرو است و مهمترین بخش محسوب می شود . Munitions تسلیحات و مهمات شما را شامل می شود و به وسیله آن می توانید نیروهای خود را در نبردها پشتیبانی کنید . آخرین مورد هم Fuel است که به معنای سوخت بوده و برای ساخت و ساز به آن نیاز پیدا خواهید کرد . در طی بازی نیروهایی که دراختیار دارید , با کسب تجربه خواهند توانست به نیروهای زبده ای تبدیل شوند به طور مثال سربازانی که برای اولین بار پا به میدان نبرد می گذارند در هنگام شلیک بر روی زمین دراز کشیده و محل مناسبی را برای تیراندازی انتخاب نمی کنند ولی سربازانی که مجرب هستند به خوبی تیراندازی میکنند و کارایی بیشتری در میدان نبرد از خودشان نشان می دهند . فراموش نکنید استراتژی در حمله و دفاع بسیار مهم است زیرا اگر بدون برنامه کاری را انجام دهید باعث خواهد شد تمام سربازان خود را از دست داده و شکست سنگینی را متحمل شوید . یکی از دلایلی که این بازی را بسیار محبوب کرد , گرافیک فوق العاده آن است . افکت های تصویری از جمله پرتاب شدن اشیا به اطراف بر اثر برخورد نارنجک و سایه زنی های تانک ها و درختان با چنان دقت و ظرافتی در بازی طراحی شده است که هیجان در رگ های پلیر جریان پیدا می کند . از صداگذاری قدرتمندی که بر روی این افکت ها قرار دارد نیز نمی توان به همین سادگی ها گذشت.


بازی Company of Heroes 2

داستان این نسخه تفاوت های بسیاری با نسخه قبلی داشته و در اصل مهمترین نبردهای جنگ جهانی دوم را روایت می کند . در این بازی پلیر در نقش فرمانده ارتش سرخ شوروی به نام لو آبرامویچ ایزاکوویچ ایفای نقش می کند . لو آبراموویچ در شبی سرد و در کلبه ای کوچک مورد بازجویی قرار می گیرد . لهجه روسی او ممکن است این تصور را در ذهن شما به وجود آورد که اسیر روس ها شده , اما اینطور نیست . وقتی آبراموویچ خاطرات خود را از 1942 شروع به مرور می کند , به مرور روند داستانی بازی برای شما تداعی می شود . شاید یکی از کسانی که باعث شود شما بازی را به پایان برسانید , شناخت بیشتر از آبراموویچ و رشادت های او در میدان نبرد است . در طول بازی صحنه های سینماتیک زیادی از فرمانده ایزاکوویچ وجود دارد که باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است البته فراموش نکنیم در کنار تمامی اینها , آوارگی مردم و اجبار سربازان برای مبارزه نیز به تصویر کشیده شده است . گیم پلی بازی همانند نسخه قبلی است و سعی شده تا با تغییرات اندک , شیرینی نسخه قبل را برای پلیرها تداعی کند . مهمترین هدف بازی , رسیدن به نقاط استراتژیک دشمن با استفاده از جوخه های مختلف پیاده نظام و زرهی و از بین بردن دشمنان است . در این بازی , سربازان به طوری خاص سنگرگیری می کنند که از محاصره توسط نیروهای دشمن جلوگیری کرده و همین امر باعث می شود تا تلفات کاهش یابد . بخش جدیدی با نام Theater of War اضافه شده است که نسبت به نسخه تکنفره سخت تر بوده و به نوعی بهترین جا برای محک زدن مهارت ها و تجربه هایی است که در طول بازی به دست آمده است . بدون اغراق , تمامی بازی هایی که توسط Relic Entertainment ساخته شده اند , در گرافیک فوق العاده عمل کرده اند . در این بازی نیز از موتور بازی سازی Essence Engine 3.0 استفاده شده است که تمامی جزئیات و محیط به طرز خیره کننده ای طراحی شده است همچنین افکت هایی که در بازی استفاده شده گواه بر همین امر است . شاید یکی از مهمترین بخش هایی که باعث می شود پلیر احساس حضور در میدان نبرد را تجربه کند , صداگذاری خارق العاده بازی است . صدای فریاد سربازان ، شلیک گلوله و انفجار به قدری طبیعی و واقع گرایانه است که پلیر را میخکوب می کند.

نام: Company of Heroes Complete Edition
شرکت سازنده: Relic Entertainment
تاریخ انتشار: 11 Sep, 2006
امتیاز استیم: 9 از 10
ورژن: v2.700.2.42 - v4.0.0.23391
نسخه: ElAmigos
آپدیت: 2 آذر 1402
زبان: انگلیسی
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: استراتژیک - اکشن
منتشر کننده: SEGA
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/09/02 - نسخه Company Of Heroes 2 Master Collection v4.0.0.21748 اضافه شد .
  • 484 replies
      • میلاد سعیدی says:

        سلام دوست عزیز .درحال بروزرسانی کامل سایت هستیم و بزودی نواقص و مشکلات برطرف خواهند شد

        پاسخ دادن
    1. مجید says:

      سلام وقت بخیر. خسته نباشید.Company of Heroes – Complete Edition سمت چپ شما سومین ردیف . منظورم مرحله است (وسط بازی گیر میکنه ؟ دلیلش چیه ؟ ) میشه راهنمایی کنید.

      پاسخ دادن
    2. محمد says:

      سلام وقتی میخوام که فایل های داخل پوشه PROPHET رو از داخل WinRAR به مسیر بقیه فایل ها کپی کنم یک ارور cannot find the path specified میده و همینطور وقتی میخوام برنامه اصلی رو باز کنم میگه که باید از داخل استیم لانچش کنم. اما یه اپلیکیشن دیگه هم هست که یه ارور دیگه میده در مورد نبودن یک فایل. من باید چیکار کنم؟

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        شما باید همه پارت های بازی رو دانلود کنید ، داخل یک پوشه کپیشون کنید. بعد روی پارت 1 کلیک سمت راست ماوس رو بزنید و Extract Here رو انتخاب کنید و صبر کنید تا کار به اتمام برسه. بعد از داخل پوشه اکسترکت شده برید داخل پوشه prophet و فایلهای اون رو منتقل کنید.

        پاسخ دادن
        • محمد says:

          سلام دوباره
          حالا وقتی روش کلیک میکنم steam رو باز می‌کنه و میگه preparing to launch اما بعدش منو می‌بره به پیج خرید بازی

          پاسخ دادن
          • دانلود فارسی says:

            سلام
            کرک بازی رو باید کپی کنید. یعنی محتویات پوشه prophet رو تو آدرسی که بازی نصب شده کپی کنید تا جایگزین فایلهای قبلی بشه.

            پاسخ دادن
    3. محمد says:

      انتی ویروسم روشن بود پاک شد کرک نمی دونید چه جوری باید کرکو دانلود کنم زورم میاد دوباره دان کنم

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        باید سی دی کی خریداری کنید و با سرچ توی گوگل می تونید جاهایی که می فروشن رو پیدا کنید.

        پاسخ دادن
    4. علیرضا says:

      سلام
      برا من این ارور میده
      game is not being run as a known Company of Heroes product.try again by launching game from steam
      چیکار باید کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ دادن
    5. MAHDIww says:

      سلام یه سوال داشتم این نسخه با نسخه Company of Heroes Tales of Valor چه فرقی داره و کدوم بهتره؟

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        نسخه COmplete Edition شامل Company Of Heroes 1 و Company Of Heroes 2 میشه ولی نسخه Tales of Valor اپدیت بازی هست

        پاسخ دادن
          • دانلود فارسی says:

            بله میشه اینطوری هم گفت . یک اکسپنشن برای بازی Company of heroes که بصورت نسخه اصلی + آپدیت عرضه میشه و به اصلاخ Game OF The Year Edition هست.

            پاسخ دادن
            • Mahdiww says:

              میشع لینکه کرک بازی رو به صورت جداگانه داخل سایت بزارید

            • دانلود فارسی says:

              سلام
              اگر فایلش روی سیستم بود اضافه میکردیم ولی در حال حاضر خیر امکانش نیست.

    6. امیر عباس says:

      سلام ، من میخواهم نسخه company of heroes complete edition repack رو دانلود کنم ، مطمئن باشم که Opposing Fronts و Tales of Valor در این نسخه وجود داره ؟ و اینکه من بازی company of heroes 1 خیلی وقت پیش نصب کردم ، مشکلی هنگام نصب company of heroes complete edition repack بروز نمیاد ؟
      ممنون میشوم اگر جواب بدهید

      پاسخ دادن
    7. میلاد says:

      سلام. دوستانی که میخوان نسخه اول رو آنلاین بازی کنند، باید “نسخه Company of Heroes” خالی رو دانلود کنند. اون یکیا چون جدیدتره نمیشه آنلاین بازی کرد. ولی یه بدی که نسخه آنلاینش داره اینه که انگلیس و پانزر هانتر رو نداره، فقط با ورماخت و آمریکا میشه بازی کرد و مراحلش هم ناقصه. معمولا هر دوتا رو بگیرید، یکی برای آفلاین و مرحله ای، یکی هم برای آنلاین.

      پاسخ دادن
    8. محمد says:

      نسخه Company Of Heroes Complete Edition Repack دانلود و نصب کردم
      بازی برای اجرا به steam_api.dll نیاز دارد و بدون اون اجرا نمیشه وجود این dll در فایل های بازی هم منجر به چک کردن نرم افزار استیم میشه
      از کرک بودن بازی اطمینان دارید؟؟؟؟

      پاسخ دادن
    9. اریا says:

      سلام .میشه لطفا برای company of heroes 1 نسخه eastern front هم بذارین.من هر چی گشتم پیدا نکردم اگه این نسخشو بذارین خیلی عالی میشه

      پاسخ دادن
    10. امین امیری says:

      سلام من company of heroes رو هر چهار پارت رو دانلود کردم بعدش از حالت rar خارج کردم و بعد فایل نصب بازی اومد و این جا برای ادامه یک product key میخواد . یک رمز ۲۰ عددی هستش

      پاسخ دادن
    11. vahid says:

      سلام من بازی کمپانی یک رو دان کردم اما موقع نصب کردن ازم پسوورد میخواد حالا چی بزنم ؟www.download.com هم زدم ولی نیست . 20 رقمی هست رمزش .

      پاسخ دادن
            • DIHAVDIHaVdDihavDIHaAvDIHAvAV says:

              ببخشید بلد نیستم چجوری اسکرین بفرستم ، من هر چی دنبال سریال بازی گشتم پیدا نکردم ، بقیه هم این مشکلو داشتن ؟

            • DIHAVDIHAVDIHaVdDihavDIHaAvDIHAvAV says:

              میگه protection key رو وارد کن و بعدش دکمه نصب بازی رو بزن

            • فراز محمدی says:

              ب عزیز اخه بازی اصلا کرک نکردی لطف کن راهنمای نصب اول مطالعه کن!!

        • Vahid says:

          سلام ببخشید دوبار فرستادم پیام نیومد ، من نسخه company of heroes رو دان کردن ، فکر کنم نسخه معمولی بازی بود ، زیرش هم ۴ تا پارت واس دان بود .

          پاسخ دادن
          • Hamid says:

            سلام ، عنوان نسخه ها نوشته شده ، نصخه ای که دوست دارید رو دانلود کنید ، احتمالا نسخه اشباه دانلود کردید

            پاسخ دادن
    12. ali says:

      سلام آقا من نسخه ی Company.Of.Heroes.Complete.Edition.REPACK رو دانلود کردم وقتی داره نصب میشه بالاییش روی 37 و پایینی 18 گیر میکنه برنامه موزیک پخش میکنه چند بار هم امتحان کردم ولی همینجوری هست چیکار کنم

      پاسخ دادن
        • ali says:

          دوباره امتحان کردم یه بار بالاییش تموم شد بعد ارور داد بازم امتحان کردم همونجا ارور داد
          چک کنید خواهشا
          شرمنده پاک کردم ارور یادم نیست

          پاسخ دادن
          • فراز محمدی says:

            از ارور باید یه اسکرین بدید دوست عزیز من نمیدونم که چه اروری اومده

            پاسخ دادن
    13. nima says:

      سلام من نسخه یک بازی رو دانلود کردم نصب شد بالام اومد ولی صدا داره تصویر نداره ویندوزم 10 عه کارت گرافیکمم اپدیته راهنمایی کنید لطفا

      پاسخ دادن
      • navid says:

        با سلام
        درایور کارت صدا و درایور کارت گرافیکتون را آپدیت کنید اگر درست نشد بازی را حذف و دوباره نصب کنید.

        پاسخ دادن
    14. amirali says:

      سلام و خسته نباشید
      من COH2 نسخه FITGIRL رو دان زدم بار اول موقع اکسترکت پیغام خرابی پارت 8 و 9 رو داد دوباره دان زدم کامل اکسترکت شد اما موقع نصب رو 87.5 درصد گیر میکنه من به فایل بازی شک دارم چون فایل fg-4.bin فقط 4 کیلوبات حجم داره fg-3.bin هم29350 کیلوبایت که سر هم حجم اکسترکت شده 17.1 گیگ شده اگر ممکنه راهنماییم کنید

      پاسخ دادن
      • محمدرضا says:

        سلام. به احتمال زیاد پارتهای مورد ذکر شما خراب دانلود شدند چون فایل ها تست شد و مشکلی نداشت. پیشنهاد می کنم یا دوباره دانلود کنید یا از قابلیت Repair فایل ها استفاده کنید.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *