دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار DtSearch Desktop / Engine v2022.02 Build 8775

DtSearch Desktop

امکان جستجوی فوری از فایل های قابل دسترس موجود در دسکتاپ را فراهم می کند. نرم افزار DtSearch Desktop بلافاصله می تواند با توجه به متن داده شده به نرم افزار فایل درخواستی را جستجو کند، زیرا یک فهرست جستجو را ایجاد می کند که مکان کلمات را در اسناد ذخیره می کند.

نمایه سازی آسان باعث می شود تا به سادگی پوشه ها یا کل درایو ها را برای فهرست بندی انتخاب نمایید و ادامه کار را به dtSearch بسپارید. هنگامی که DtSearch Desktop یک شاخص را ایجاد کرده است، می تواند به صورت خودکار آن را با استفاده از برنامه زمانبندی وظیفه ویندوز برای به روز رسانی، حذف و تغییرات در مجموعه سند خود بازنویسی کند. به روز رسانی یک فهرست حتی سریعتر از ایجاد آن است زیرا dtSearch هر فایل را به دقت بررسی می کند و فقط فایل های reindex اضافه شده یا تغییر یافته را به عنوان فایل های مرجع در نظر می گیرد.

Indexer dtSearch به طور خودکار تمامی فرمت های فایل محبوب را شناسایی و پشتیبانی می کند و هرگز فایل های اصلی را تغییر نمی دهد. ابزارهای قدرتمند موجود در DtSearch Desktop فورا می تواند ترابایت متن را در یک دسکتاپ، شبکه، اینترنت یا سایت اینترانت جستجو کند. محصولات dtSearch نیز به عنوان ابزار انتشار، با جستجوی متن فوری، جمع آوری سند های بزرگ به وب سایت ها و یا CD / DVD ها، کاربرد فراوانی دارند.

 

DtSearch.center

ویژگی های نرم افزار DtSearch Desktop v2022.02 Build 8775:

 نمایش تاریخچه جستجو 

استفاده از تگ های جست و جوی پیشرفته

رابط کاربری حرفه ای

ارائه گزارشی از جست و جو

و …

 

نام: DtSearch Desktop / Engine
شرکت سازنده: DtSearch
تاریخ انتشار: 2022
ورژن: v2022.02 Build 8775
آپدیت: 12 آذر 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/09/12 نسخه DtSearch Desktop / Engine v2022.02 Build 8775 اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *