دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Net Monitor For Employees Pro v6.2.1 مانیتورینگ دسکتاپ

ابزاری قدرتمند جهت مانیتورینگ می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توان دسکتاپ کلیه سیستم ها متصل به شبکه را مشاهده کرد و بر آنها نظارت داشت. به علاوه می توانید رایانه مورد نظر را از طریق موس و کیبور کنترل کنید. با این تفاسیر می توانید فعالیت کلیه استفاده کنندگان بخصوص کارمندان را زیر نظر داشته باشید. کاربری این نرم افزار بسیار ساده و آسان می باشد. با استفاده از Net Monitor for Employees قادرید حتی زمانی که به مشاهده و نظارت نمی پردازید، فعالیت های آنها را به فرمت AVI ضبط کنید. همچنین می توانید برای آموزش دادن موردی به افراد زیر مجموعه نمایشگر خود را نشان دهید تا بتوانند آنها هم با اجازه شما صفحه مانیتور شما را مشاهده کنند.

سایر مشخصات : از دیگر کاربردهای Net Monitor for Employees استفاده در مدارس وکلاس های درس می باشد. با استفاده از Net Monitor For Employees قادرید کارهای مختلفی از جمله خاموش کردن و یا restart کردن کامپیوتر،شروع و یا توقف محافظ صفحه نمایش، قفل کردن ایستگاه های کاری، Log Off کاربران و همچنین باز کردن اسناد و صفحات وب را انجام دهید. در بسیاری از اداره ها و سازمان ها افراد وقت خود را در کارهای غیر مرتبط با وظیفه خود هدر می دهند که باعث کاهش کارایی سازمان می شود. حال با استفاده از این ابزار این امکان وجود دارد از هدر دادن زمان جلوگیری شود تا بهره وری افزایش یابد.

دانلود نرم افزار EduIQ Net Monitor for Employees Professional

  • ویژگی های نرم افزار Net Monitor for Employees :
  • – مشاهده زنده رایانه مورد نظر
  • – قابلیت نمایش چندین صفحه از کامپیوترهای مقصد در یک جدول
  • – قابلیت کنترل کامپیوتر مقصد
  • – نمایش یک پیام روی کامپیوترهای دلخواه
  •  – کارفرمایان می توانند کارکرد کامپیوتر یک کارمند را محدود کنند.
  •  – امکان قفل کردن کامپیوترهای مقصد
  • – قابلیت بزرگنمایی صفحه نمایش کامپیوتر مقصد به سایز واقعی آن
نام: Net Monitor For Employees
حجم فایل: 44 مگابایت
تاریخ انتشار: 2024
ورژن: v6.2.1
نسخه: 32 و 64 بیتی
آپدیت: 05 اسفند 1402
زبان: انگلیسی
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/12/05 نسخه Net Monitor For Employees Pro v6.2.1 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *