دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Navicat Essentials Premium v16.1.6 مدیریت پایگاه داده

Navicat Essentials

یک نسخه کوچک از نرم افزار Navicat است که ویژگی های اساسی و ضروری را که نیاز به انجام پایگاه داده ساده را فراهم می کند . نرم افزار Navicat Essentials برای استفاده تجاری است و برای پایگاههای MySQL، MariaDB، SQL Server، PostgreSQL، Oracle و SQLite در دسترس می باشد . اگر شما نیاز دارید تمام سرورهای پایگاه داده فوق را هم زمان مدیریت کنید Essentials Navicat Premium Essential به شما اجازه این کار را می دهد تا از یک برنامه ی کاربردی به سرور های متعدد دسترسی یابید .

از دیگر ویژگی های نرم افزار Navicat Essentials می توان به : موتور کاملا جدید ، پیمایش پایگاه داده ابری ، جعبه ابزار با کاربرد بالا ، ابزار های دستکاری متنوع ، اتصال امن بسیار پیشرفته و … اشاره کرد. هر دو پایگاه داده درون محل و ابر مانند Amazon RDS، Amazon Aurora، Amazon Redshift، SQL Azure، Oracle Cloud و Google Cloud را مدیریت کنید. فقط کافی است با استفاده از اطلاعات مربوطه ای که پایگاه داده های ابری شما ارائه می دهند، اتصال برقرار کنید.

برگه‌های مورد علاقه‌تان را به هنگام راه‌اندازی اضافه کنید و بگذارید به‌طور خودکار هنگام راه‌اندازی Navicat باز شوند و از نوار لمسی MacBook Pro برای دسترسی آسان به ویژگی‌ها و کنترل‌های Navicat استفاده کنید.

از Import/Export Wizard برای تبدیل داده ها از فرمت های متنی ساده مانند TXT، CSV، XML و JSON استفاده کنید. با استفاده از نمای شبکه ای مانند صفحه گسترده ما همراه با مجموعه ای از ابزارهای ویرایش داده ها برای تسهیل ویرایش های خود، رکوردها را اضافه، اصلاح و حذف کنید. Navicat Essentials ابزارهایی را در اختیار شما می‌گذارد که برای مدیریت کارآمد داده‌های خود و اطمینان از روند روان نیاز دارید.

تنظیمات و درخواست های اتصال خود را با سرویس Navicat Cloud ما همگام کنید تا بتوانید در زمان واقعی به آنها دسترسی داشته باشید و آنها را در هر زمان و هر مکان با همکاران خود به اشتراک بگذارید. با Navicat Cloud، می توانید از هر دقیقه از روز خود برای به حداکثر رساندن بهره وری خود استفاده کنید. بیشتر بدانید >

اتصالات ایمن را از طریق SSH Tunneling و SSL ایجاد کنید و مطمئن شوید که هر اتصال ایمن، پایدار و قابل اعتماد است. پشتیبانی از روش های مختلف احراز هویت سرورهای پایگاه داده مانند احراز هویت PAM برای MySQL و MariaDB و احراز هویت GSSAPI برای PostgreSQL. Navicat 12 مکانیسم‌های احراز هویت بیشتر و محیط‌های با کارایی بالا را فراهم می‌کند، بنابراین هرگز نگران اتصال از طریق یک شبکه ناامن نباشید.

نام: Navicat Essentials
شرکت سازنده: Navicat
تاریخ انتشار: 2022
ورژن: v16.1.6
نسخه: Win/macOS
آپدیت: 21 آذر 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/09/21 نسخه Navicat Essentials Premium v16.1.6 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *