دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Navicat for PostgreSQL v15.0.23

Navicat for PostgreSQL

یک نرم افزار مفید و قابل اعتماد است که به شما امکان می دهد تا به راحتی جداول PostgreSQL خود را مدیریت و سازماندهی کنید، عبارت های SQL را وارد کنید، روابط بین جداول و بیشتر را مشاهده کنید. نصب آسان و رابط بصری آن را یک ابزار جایگزین برای PostgreSQL در وب یا دسکتاپ محلی شما می کند. Navicat برای PostgreSQL به شما اجازه می دهد دسترسی به PostgreSQL، MS SQL را به PostgreSQL، اکسل به PostgreSQL، هماهنگ سازی و پشتیبان گیری پایگاه داده را در یک ضربه محکم و ناگهانی از طریق جادوگران مفید تبدیل کنید. ویژگی های اصلی شامل Visual Query Builder، واردات / صادرات، گزارش ساز، تهیه پشتیبان / بازیابی، تونل زدن SSH و انتقال داده. Navicat برای PostgreSQL همچنین برای وارد کردن داده ها از ODBC، برنامه ریزی شغل دسته ای (ایجاد برنامه برای واردات / صادرات، انتقال داده ها و پرس و جو های ذخیره شده)، چاپ ساختار جدول پشتیبانی می کند. Navicat برای PostgreSQL همچنین شامل یک مدیر کامل گرافیکی ویژه برای تنظیم کاربران و دسترسی به امتیازات است.

این تجربه شخصی شما را فراهم می کند، ساده کار شما را ساده تر می کند.  مدیریت پایگاه های PostgreSQL   امروزه جزو کارهای پرطرفداری شده است که روز به روز بر تعداد کاربران و به طبع نیز بر تعداد نرم افزار های موجود برای انجام آن افزوده می شود. Navicat for PostgreSQL یک نرم افزار قویی و کاربردی که در رده نرم افزار های مدیریت پایگاه های PostgreSQL   قرار دارد و با دارا بودن حیطه گسترده ایی از امکانات و توانایی ها شما را در توسعه و بکار گیری این نرم افزار یاری می کند. این نرم افزار امروزه جزو رده های بسیار محبوب در زمینه مدیریت پایگاه های PostgreSQL   است که با توجه به گستردگی استفاده کنندگان از نرم افزار های مدیریت پایگاه های PostgreSQL   امروزه علاقه مندان به خوبی نرم افزار Navicat for PostgreSQL را می شناسند.

این محصول کاربردی یکی از قوی ترین و بی شک بهترین نرم افزار های مدیریت پایگاه های PostgreSQL   است که در حال حاضر در اینترنت و برای دانلود در دسترس است. نرم افزار Navicat for PostgreSQL با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی هایی همچون سادگی در محیط کار، رابط گرافیکی قویی و بسیاری دیگر خصوصیات که در پایین به آنها اشاره شده است، شما در زمینه مدیریت پایگاه های PostgreSQL   همراهی خواهد کرد. نرم افزار Navicat for PostgreSQL تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند.

  • Overview of Navicat for PostgreSQL 15 Features
  • Seamless Data Migration
  • Diversified Manipulation Tool
  • Easy SQL Editing
  • Intelligent Database Designer
  • Increase your Productivity
  • Make Collaboration Easy
  • Advanced Secure Connection
نام: Navicat for PostgreSQL
حجم فایل: 35 و 39 مگابایت
شرکت سازنده: Navicat
ورژن: v15.0.23
نسخه: x64 , x86
آپدیت: March 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/12/26 نسخه Navicat for PostgreSQL v15.0.23 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *