دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار PassFab for RAR v9.4.4.0

PassFab for RAR

این نرم افزار کاربردی به شما کمک می کند تا به سرعت هرگونه آرشیو  RAR محافظت شده با رمز عبور را بدون توجه به اینکه از کدام الگوریتم فشرده سازی و کدگذاری استفاده شده است، باز کنید. با  برنامه PassFab for RAR شما به 3 روش یافتن رمز عبور دسترسی خواهید داشت که باید بنابه شرایط موجود از آنها استفاده نمایید. این شرایط عبارتند از: 1- اگر شما هیچ ایده ای درباره رمز عبور نداشته باشید و بخواهید تمامی ترکیبات رمز را امتحان کنید. 2-اگر شما فقط قسمتی از رمز را فراموش کرده اید می توانید از این گزینه استفاده کنید. 3-رمز عبوری بنابه فرهنگ لغت خود بسازید. پردازنده قوی این نرم افزار به شما کمک می کند تا با استفاده از تکنولوژی پیشرفته SSE و الگوریتم جستجو جدید، رمز عبور RAR را با سرعت بالا بازیابی کنید. همچنین، این برنامه به شما امکان می دهد تا سرعت بازیابی رمز عبور RAR را با پردازنده های چند هسته ای، GPU های NVIDIA CUDA و GPU های ATCL OpenCL تسریع کنید.

  • ویژگی های نرم افزار PassFab for RAR

پردازنده قوی و موثر

سرعت بالا

رابط کاربری ساده

Overview of PassFab for RAR 9 Features

  • Try all combinations of password. It requires maximum time and it is usually used when you have no idea of the password.
  • Use this attack when you still remember part of your password, you can set approximate minimum and maximum length of the password and more.
  • Find the password based on a built-in or self-created dictionary. It is the quickest type
نام: PassFab for RAR
حجم فایل: 6.7 مگابایت
شرکت سازنده: passfab
ورژن: v9.4.4.0
زبان: انگلسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/11/04 نسخه PassFab for RAR v9.4.4.0 اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *