دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار V-Ray Next v5.10.00 for 3DS Max 2016-2021

V-Ray Next For 3ds Max

از زمان انتشار V-Ray 3.0، ممکن است متوجه شده باشید که بسیاری از به روز رسانی ها امکان رندر بهتر را بدون تغییر تنظیمات فراهم کرده است. شما همچنین ممکن است متوجه شده باشید که V-Ray به طور پیش فرض خیلی سریعتر شده است. در واقع، بسیاری از کاربران ما متوجه شده اند که صحنه های قدیمی خود را به طور معمول سریع تر و پاک تر، به سادگی با از بین بردن تنظیمات قبلی خود و تغییر به پیش فرض های جدید. این به این دلیل است که ما تلاش زیادی برای ساخت V-Ray هوشمندانه کرده ایم. همانطور که یادگیری ماشین باعث می شود انتخاب بر اساس آنچه که در مورد یک مسئله خاص یاد گرفته شده است، V-Ray روش های یادگیری را برای تجزیه و تحلیل یک صحنه به صورت رندر اتخاذ کرده است. تجزیه و تحلیل V-Ray در یک رندر سریع تر و پاک تر انجام می شود.

به عنوان مثال، با معرفی نمونه گیری انطباق مبتنی بر واریانس، نیاز به تنظیم زیرمجموعه های فردی بر روی مواد و چراغ یا حتی جلوه های دوربین مانند عمق میدان را حذف کردیم. این به اندازه کافی هوشمند است که حتی سطح سر و صدا را در سراسر تصویر تولید کند، نمونه های بیشتری را در مناطقی با سر و صدای بیشتری تولید کند، بدون اینکه بیش از حد مناطق دیگری را که نیازی به آن ندارند، انتخاب کنند. یک مثال دیگر می تواند الگوریتم V-Ray Adaptive Lights باشد که با تجزیه و تحلیل داده های نور Cache در مورد صحنه یاد می گیرد تا مشخص شود کدام چراغ ها برای نمونه و کدام یک از آنها نادیده گرفته می شود. این باعث می شود که کاربران بتوانند صحنه ها را با تعداد زیادی از منابع نور، بدون تاثیر بر روی زمان رندر، ارائه دهند. همچنین، یک تکنیک بهبود یافته Adaptive Lights 2 در نسخه بعدی عرضه می شود.

ابزارهای موتور رندرینگ برای 3Ds Max امروزه جزو پر طرفدار ترین گروه های نرم افزاری هستند که روز به روز در حال پیشرفت و افزایش تعداد کاربران و به طبع نرم افزار ها در این رده بخوبی قابل لمس است، این گروه از نرم افزار ها با توجه به اینکه جزو رده های مهم در طراحی و تولید نرم افزار ها هستند، به صورت فراگیری در همه زمنیه ها در حال پیشرفت است. در حالی که روز به روز بر تعداد کاربران استفاده کننده از نرم افزار های موتور رندرینگ برای 3Ds Max افزوده می شود. نرم افزار V-Ray Next تمامی نیازهای شما را در امر موتور رندرینگ برای 3Ds Max برآورده می کند. از ویژگی های اساسی نرم افزار V-Ray Next می توان به سادگی کار، محیط بسیار قویی نرم افزار ، سازگاری با سلیقه های مختلف، امکانات بیشمار برای کاربران مبتدی و حرفه ایی و برآورده کردن نیازهای شما اشاره کرد. یکی از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای موتور رندرینگ برای 3Ds Max برای خود داشته باشید.  اگر مدت ها با نرم افزار های مختلف سعی در برآورده کردن نیازهای  خود در زمینه موتور رندرینگ برای 3Ds Max کرده اید، اکنون می توانید به سادگی و با اطمینان خاطر نرم افزار V-Ray Next را دانلود از کار کردن با آن لذت ببرید.

  • ویژگی های نرم افزار V-Ray Next

– سادگی کار با نرم افزار

— پشتبانی از اتصال سایه ها

– پشتیبانی از VrayBlendMtl material

– پشتیبانی از چراغ های مستطیل بافت و مش

– توانایی مشخص کردن متغیرهای محیط زیست در خروجی نام تصویر با $var

– توانایی مشخص کردن متغیرهای محیط زیست در نامهای فایل bitmap و دیگر ابزار با $var

-محیط بسیار قویی

-ابزار بسیار قویی موتور رندرینگ برای 3Ds Max

– نرم افزار کاربردی موتور رندرینگ برای 3Ds Max

-انجام موتور رندرینگ برای 3Ds Max با در کمترین زمان

  • Features of V-Ray Next 5 for 3ds Max 2016-2021
  • A handy and world renowned 3D modeling software application.
  • Provides you comprehensive set of tools for creating impressive scenes.
  • Specifically designed for the game developers and visual artists.
  • Got an intuitive and user friendly interface.
  • Got an advanced polygon and texturing modeling.
  • Got pipeline and workflow support.
  • Supports MAXScript scripting language which automates the repetitive tasks.
  • Got Scene Explorer which ensures an hierarchical view of scene design.
  • Includes PhysX Nvidia right body dynamics and a flexible plugin structure.
نام: V-Ray Next For 3ds Max
حجم فایل: 2.9 گیگابایت
شرکت سازنده: chaosgroup
ورژن: v5.10.00
آپدیت: March 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1399/12/12نسخه V-Ray Next v5.10.00 for 3DS Max 2016-2021 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *