دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود برنامه اندروید بدن سازی فیتنس VirtuaGym Fitness v8.3.1

VirtuaGym Fitness

برنامه ای است که نسخه جدید آن برای دستگاه های هوشمند با سیستم عامل اندروید اخیرا عرضه شده است . به وسیله این نرم افزار می توانید در زندگی خود تغییر ایجاد کرده و در بهترین و سالم ترین شکل زندگی کنید . وجود مربی شخصی سه بعدی و مجازی موجود در نرم افزار با انجام حرکات دقیق حین تمرین می تواند به شما کمک کند تا حرکات ورزشی را به درست ترین صورت انجام دهید .
برنامه VirtuaGym Fitness دارای یک پایگاه داده ورزشی است که به طور مداوم رشد می کند و در حال حاضر بیش از 2500 تمرینات از پیش تایین شده برای شما ارائه می دهد تا در خانه و یا باشگاه ورزشی انجام دهید . هر هفته به طور منظم و مداوم برنامه های ورزشی جدید به این پایگاه ورزشی اضافه می شود که می توانید به راحتی دریافت کرده و آن ها را اجرا کنید . تمامی حرکات ورزشی ارائه شده در این نرم افزار به صورت سه بعدی است و به شما طریقه استفاده از ماشین آلات ورزشی را نیز می آموزد تا تمام حرکات را به درستی انجام دهید .

نام: VirtuaGym Fitness
حجم فایل: 30 مگابایت
شرکت سازنده: Virtuagym
تاریخ انتشار: 1395/10/03
ورژن: v8.3.1
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
پلتفرم: اندروید
مناسب برای گروه سنی: 3 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 5.0 به بالا

به روز رسانی :

1399/05/12 نسخه v8.3.1 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *