دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود رایگان کتاب صوتی پانصد میلیون ثروت با فرمت mp4

کتاب صوتی پانصد میلیون ثروت

یکی از آثار ژول ورن، نویسنده داستان‌های علمی و تخیلی می باشد. داستان این رمان به زیبایی ظهور نازی‌ها در اروپا را پیشگویی می‌کند همان‌طور که بسیاری از منتقدین از شخصیت منفی رمان به عنوان شبه هیتلر یاد می‌کنند. دکتر سارازان، پزشک فرانسوی برای شرکت در یک کنگره بهداشتی به انگلستان می‌رود. پس از دیدار با نماینده یک بانک انگلیسی با خبر می‌شود که ارثیه هنگفتی برابر با پانصد میلیون فرانک فرانسه به او رسیده‌است.

دکتر سارازان که مردی نیک خواه و میهن‌پرست است، تصمیم به ساخت شهری نمونه به نام فرانس ویل در آمریکا می‌گیرد که همه چیز برای آسایش مردم در آنجا فراهم باشد. در همین هنگام دانشمند آلمانی دیگری به نام پروفسور شولتز بنا به اتفاق در می‌یابد که او نیز در ارثیه هنگفتی که به دکتر سارازان رسیده، شریک است. در آن زمان روابط آلمانی‌ها و فرانسویان تیره است. به همین سبب پروفسور شولتز سعی می‌کند به هر ترتیب شده سهم خود را از ارثیه دکتر سارازان جدا کند و موفق هم می‌شود. او برخلاف دکتر سارازان سهم خود را به مصرف گسترش کارخانه فولاد خود و پروژه‌های محرمانه ساخت بمب می‌رساند. پس از مدتی پروفسور شولتز ناپدید می‌شود.

دکتر سارازان تصمیم می‌گیرد برای پی بردن به واقعیت به کارخانه شولتز برود. در آنجا در می‌یابد که شولتز مدت هاست بر اثر انفجار یکی از دستگاه‌های ویرانگر خود کشته شده‌است. دکتر سارازان تصمیم می‌گیرد از تأسیسات و دستگاه‌های کارخانه شولتز برای گسترش فعالیت‌هایش برای خوشبختی هم میهنان و همنوعانش استفاده کند.

نام: کتاب صوتی پانصد میلیون ثروت
حجم فایل: 56 مگابایت
زبان: فارسی
ژانر: رمان و داستان
مدت زمان پخش: 2 ساعت و 4 دقیقه
فرمت فایل: MP4
نویسنده: ژول ورن
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *