دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی DESOLATE v1.3.5 – DOGE/FitGirl برای کامپیوتر

DESOLATE

اثری در سبک اکشن و نقش آفرینی است که در سال 2019 و توسط Nearga و HypeTrain Digital طراحی و منتشر شده است. دو سال پیش جزیره گرنچنی تبدیل شد یه مرکز بزرگی از فاجعه ها با منابع ناشناخته. “نور جدید” کانگلومریت، رویداد این فاجعه عظیم را مخفی کرد، اما حالا، او می کوشد تا جایی که می تواند عواقب کارش را اطلاح کند. یک گروه بزرگ در حال شکل گیری است. با این که بیشتر به اصطلاح داوطلبان تا به حال هیچ سلاحی بدست نگرفته اند اما آنها به گرنچی فرستاده می شوند تا درباره اتفاقات ماوراء الطبیعه در جزیره، اطلاعات جمع کنند و وظایف سخت و خطرناکشان را انجام دهند، درحالی که هیچ کدامشان برای اتفاقاتی که قرار است رخ دهد آماده نیستند. همه این کارها برای اصلاح گذشته است. شما در این بازی نقش یک داوطلب را بازی می کنید و باید با گشت و گذار در محیط های خطرناک که پر شده اند از تهدیدات هیولا ها و … و انجام ماموریت ها، از این دنیای رها شده بگذرید . در بازی DESOLATE می توانید با گشت و گذار در محل های رها شده مانند پایگاه های نظامی، شهرک ها و … نامه ها و خاطرات افرادی که از قبل آنجا بوده اند را پیدا کنید و کم کم گذشته مرموز آنها را کشف کنید . می توانید با هیولا ها و سرباز ها رو در رو بجنگید و یا به صورت مخفیانه آنها را از بین ببرید . همچنین می توانید به تیمی 4 نفره بپیوندید تا شانس تان برای بقا و زنده ماندن در این جزیره مرموز و خطرناک بیشتر شود و یا اینکه مانند گرگی تنها با خطرات مقابله کنید و شجاعت و شهامت خود را نشان دهید .

نام: DESOLATE
حجم فایل: 6.2 و 9.6 گیگابایت
شرکت سازنده: Nearga
تاریخ انتشار: 2019
امتیاز استیم: 7
ورژن: v1.3.5
نسخه: DOGE/FitGirl
آپدیت: June 2021
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن - ماجرایی - نقش آفرینی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: HypeTrain Digital
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1400/03/17 نسخه DESOLATE v1.3.5 - DOGE/FitGirl اضافه شد.
  • 2 replies
    1. اشکان تبریزی says:

      سلام وقت بخیر.
      سیستم من مناسب بازی است اما با حرکت موس به اطراف در بازی، محیط سریع دیده نیمشه و یه حالتی ریز میادو میره. مشکل از چیه؟ ضمنا برای آپدیت فقط نسخه آخری کافیه؟ من نسخه آخر و مسیرش رو همان فولدر بازی انتخاب کردم اما در آخر یه اروری داد!

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *