دانلود دوره آموزشی B2C Marketing: 3 Steps to Reach Your Target Audience از لینکدین با لینک مستقیم در سایت دانلود فارسی قرار گرفت.
بازاریابی کسب و کار به مشتری، که معمولاً به عنوان بازاریابی B2C شناخته می شود، مجموعه ای از استراتژی ها، شیوه ها و تاکتیک هایی است که یک شرکت از آنها برای ارائه محصولات یا خدمات خود به مشتریان استفاده می کند. کمپینهای B2C فقط بر مزایا یا ارزشی که یک محصول ارائه میکند تمرکز نمیکنند، بلکه بر فراخوانی واکنش احساسی مشتری نیز تمرکز دارند.
بازاریابی B2C بر این اساس کار می کند که مشتریان به دنبال کالاها یا خدمات برای رفع نیاز فوری هستند. بنابراین، آنها تمایل به خرید بدون انجام تحقیقات زیادی در مورد محصول یا خدمات دارند. با خریدهای B2C، کاربران معمولاً در اولین ساعات یا روزهای اول پس از آگاهی از محصول یا خدمات، خرید خود را تکمیل می کنند. برای یک کمپین موفقیت آمیز B2C، یک صاحب کسب و کار باید عادات خرید مشتریان، روندها در بازار و استراتژی هایی را که رقبا استفاده می کنند، درک کند.
تبلیغات B2C باید روشن و قابل درک برای مصرف کنندگان باشد و بر حل مشکل دقیق مشتریان خود متمرکز باشد. با این اطلاعات و ابزارهای مناسب، به راحتی می توان کمپینی ایجاد کرد که واکنش های مناسبی را از سوی مشتریان ایجاد کند و در نتیجه باعث فروش شود.
در دوره B2C Marketing: 3 Steps to Reach Your Target Audience چه چیزی یاد خواهید گرفت؟
با دمیشا جنینگز، متخصص بازاریابی، نحوه مشخص کردن مخاطب هدف خود را بیابید. این دوره سه مرحله کلیدی را تشریح می کند: درک بازاریابی B2C، ابهام زدایی از شخصیت مشتری، و پرداختن به نقاط درد برای پرورش و پایان دادن به پیشنهادات قانع کننده.