در دنیای امروز، که اطلاعات به سرعت جریان دارند و ارتباطات در سطح گستردهای رخ میدهند، قدرت کلمات به عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند بشر شناخته میشود. اما هنر مسلط شدن بر نگارش و تبدیل افکار به بیانیههای معنیدار نیاز به تلاش و تمرین زیادی دارد؛ چرا که اگر این کار به درستی انجام شود، کلمات میتوانند به عنوان ابزار مهمی برای قانع کردن افراد به کار گرفته شوند.
نگارش تبلیغاتی بهترین تعریف را بهعنوان استفاده از متن نوشتهشده برای اهداف بازاریابی، فروش یا تبلیغات میدهد. یک متن فروش خوب در نهایت یک فرد یا گروه افراد را قانع میکند تا یک اقدام خاص را انجام دهند.
این دوره یک راهنمای جامع برای نگارش قانع کننده را ارائه میدهد. همچنین هدف از آن الهام بخشی به سفر نگارش شما و شناسایی هدف شما بهعنوان یک نویسنده است. این دوره با یک مرور نظری از ویژگیهای یک نویسنده برجسته شروع شده و در نهایت به یک راهنمای عملی برای نگارش اقناعی با استفاده از چندین فرمول استاندارد صنعتی نگارش تبلیغاتی ختم میشود.
همچنین، یکی از ویژگیهای بزرگ این دوره این است که شما فرصت خواهید داشت به صورت مستقیم از دو نویسنده فوربز، اطلاعات انحصاری که در جلسه جوابگویی جامع YouAccel در زمینه نگارش محتوا و استراتژی شرکت کردهاند را دریافت کنید. ین جلسات حول استراتژی محتوا، نگارش تبلیغاتی و نکات کلی در توسعه حرفه برای نویسندگان آینده متمرکز هستند.
در این دوره چه مواردی را یاد میگیرید؟
در این دوره “نگارش: نوشتار متقاعدکننده با حضور دو نویسنده فوربز و نویسندگان تبلیغاتی”، شما به موارد زیر را آموزش میبینید:
- شناخت اینکه آیا شما یک نویسنده هستید یا خیر
- تعیین نوع نوشتاری که با شخصیت شما هماهنگ است
- دیدگاههای یک نویسنده برجسته
- چگونگی تبدیل شدن به یک نویسنده برجسته
- کلیدهای نوشتن متن تبلیغاتی ایدهآل
- موانع نوشتن خوب
- منابع بهبود نوشتار
- بیش از 20 فرمول تبلیغاتی استاندارد صنعتی
- فرمولهای تبلیغاتی سازمانی
لینک دانلود
دانلود پارت 01 با حجم 2 گیگابایت