دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Lectora Desktop 21.5.3 Build 12504 آموزشی و شغلی

دانلود رایگان ELB Learning Lectora Desktop برای رایانه شخصی ویندوز. این یک ابزار قوی نویسندگی آموزش الکترونیکی است که از مرزها فراتر می رود و بستری بی بدیل برای ایجاد تجربیات یادگیری آنلاین جذاب فراهم می کند. با استفاده از این ابزار، شما فقط دوره های آموزشی را نمی نویسید. شما در حال ورود به یک زمین بازی هستید که با نیازهای شما تکامل می یابد و این اطمینان را می دهد که هرگز از توانایی های آن بیشتر نمی شوید.

این آموزش الکترونیکی را با قابلیت های قدرتمند نویسندگی خود متحول می کند و تجربه ای بی نظیر از ایجاد دوره را ارائه می دهد. این ابزار نهایی برای طراحی آموزشی است، با جادوگر دوره هوش مصنوعی منحصر به فرد، یکپارچه سازی یکپارچه با پاورپوینت، و طیف گسترده ای از الگوهای موجود در کتابخانه دارایی Lectora.

Lectora Desktop یک نیروگاه در ابزارهای آموزش الکترونیکی است که یک پلت فرم بصری را برای مبتدیان و طراحان آموزشی با تجربه ارائه می دهد. جادوگر دوره هوش مصنوعی، ادغام با پاورپوینت و کتابخانه جامع دارایی آن را به منبعی ارزشمند برای ایجاد دوره های آنلاین پویا و جذاب تبدیل کرده است. با استفاده از این ابزار، مرزهای آموزش الکترونیکی تحت فشار قرار می گیرند و زمین بازی را فراهم می کنند که در آن خلاقیت با عملکرد روبرو می شود.

ویژگی‌های نرم افزار Lectora Desktop 21.5.3 Build 12504

جادوگر دوره هوش مصنوعی متحد شما در برابر بلاک نویسنده است. ویرایش کپی سریع می شود زیرا جادوگر دوره هوش مصنوعی آن تولید محتوای شما را تنها با سه مرحله ساده آغاز می کند:

  1. بدون زحمت یک نسخه اولیه تولید کنید: با ناامیدی یک بوم خالی خداحافظی کنید. جادوگر دوره هوش مصنوعی آن یک نسخه اولیه از محتوای دوره شما را تولید می کند و نقطه شروع محکمی را ارائه می دهد.
  2. لمس جادویی خود را اضافه کنید: با مقدمات ایجاد شده، می توانید بر اصلاح و سفارشی کردن محتوا تمرکز کنید تا با طراحی آموزشی و اهداف آموزشی منحصربفرد خود مطابقت داشته باشد.
  3. انتشار با اطمینان: تضمین می کند که محتوای نهایی شما می تواند به طور یکپارچه در پلتفرم های مختلف منتشر شود و به سرعت به مخاطبان شما برسد.
نام: Lectora Desktop 21.5.3
حجم فایل: 1.09 گیگابایت
شرکت سازنده: ELB Learning
تاریخ انتشار: 2024
ورژن: 21.5.3 Build 12504
نسخه: 64 بیتی
آپدیت: 17 بهمن 1402
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *