
Lynda Rigging a Cartoon Character in Maya
سلام من George Maestri مدرس این دوره هستم و به دوره آموزشی Rigging یک شخصیت کارتونی در نرم افزار مایا خوش آمدید. در این دوره آموزشی ما می خواهیم از تکنیک هایی استفاده کنیم که مخصوص شخصیت های کارتونی است. ما می خواهیم مفاصل کششی ، تغییر FKIK و همچنین برخی از تنظیمات صورت را که می توانید در شخصیت های کارتونی خود استفاده کنید ، بررسی کنیم. بنابراین بیایید پیش برویم و با Rigging شخصیت کارتونی در مایا شروع کنیم. شخصیت های کارتونی به دلیل حرکات اغراق آمیز شناخته می شوند که اغلب با له کردن و کشش شخصیت ایجاد می شوند. مدرس دوره نشان می دهد که چگونه می توان از ابزارهای Rigging مایا برای ایجاد مفاصل کششی ، تنه های انعطاف پذیر و حالت های اغراق آمیز صورت استفاده کرد. با ما همراه باشید تا بیاموزید چگونه این تکنیک ها را تکرار کنید و شخصیت های خود را زنده کنید.- Topics include:
- Creating stretchy joints with expressions and the Node Editor
- Adding spine stretch
- Setting up IK/FK switching
- Manipulating faces with blend shapes
- Skinning the character
- Creating controls for facial animation
- Rigging the eyes
- Testing the rig with a simple animation