دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود دوره آموزشی Master class and Guide to Marketing Automation مارکتینگ اتومیشن

دانلود دوره Marketing Automation به صورت رایگان از آموزش های یودمی با لینک مستقیم در سایت دانلود فارسی قرار گرفت. آیا شما یک حرفه‌ای در حال رشد، یک مدیر آینده‌ساز، یا یک حرفه‌ای جوان هستید؟ این دوره فرصتی است برای تقویت توانایی‌های بازاریابی‌تان با تغییرات روندها، افزایش کارایی برای رشد حرفه‌ای و ایجاد تأثیر مثبت و دائمی در کسب و کار یا سازمان با استفاده از اتوماسیون در بازاریابی.

با دانلود دوره Marketing Automation چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

با این دوره به عنوان راهنمای خود، یاد می‌گیرید که:

تمام عملکردها و مهارت‌های اساسی مورد نیاز در اتوماسیون بازاریابی.

پلتفرم‌های مختلف اتوماسیون بازاریابی مانند Act On، Eloqua، Hubspot، Marketo و Pardot.

دسترسی به قالب‌ها و فرمت‌های پیشنهادی برای جزئیات مربوط به اتوماسیون بازاریابی.

یادگیری مطالعات موردی مفید، درک راهنمای جامع برای اتوماسیون بازاریابی برای یک دوره زمانی خاص. نکات اضافی درباره پیاده‌سازی سیستم اتوماسیون بازاریابی (MAS) به طور کامل با فرم‌ها و چارچوب‌های مفید

چارچوب دانلود دوره Marketing Automation چیست؟

سخنرانی‌های ویدئویی جذاب، مطالعات موردی، ارزیابی، منابع قابل دانلود و تمرینات تعاملی. این دوره برای یادگیری درباره راهنمای جامع اتوماسیون بازاریابی، اهمیت آن از طریق فصل‌ها/واحدهای مختلف، چگونگی تأثیر اتوماسیون بازاریابی بر کسب‌وکار و درک انواع مختلف ابزارها و پلتفرم‌های اتوماسیون بازاریابی ایجاد شده است. همچنین برای یادگیری درباره عناصر ابزار اتوماسیون بازاریابی.

معتبر بودن اتوماسیون بازاریابی به شما کمک می‌کند تا درباره استفاده از اتوماسیون‌های بازاریابی و نیازهای جهان کسب‌وکار امروزی بیاموزید. پلتفرم‌های معروف اتوماسیون بازاریابی به شما کمک می‌کند تا با ابزارها یا پلتفرم‌های مختلفی که در اتوماسیون‌ها استفاده می‌شوند، آشنا شوید. با این موضوع، ما همچنین می‌فهمیم که چگونه اتوماسیون بازاریابی باید مطابق با معیارها و تأثیرات روندهای تغییرات کسب‌وکار مدیریت و نگهداری شود. این ویدئو همچنین به درک جزئیات مربوط به راهنمای جامع اتوماسیون بازاریابی کمک خواهد کرد.

این دوره شامل مطالعات موردی چندگانه، منابعی مانند قالب‌ها-تمپلت‌ها-فرم‌ها-مطالعات کتبی، آزمون‌های خودارزیابی، مطالعات فیلمی و تکالیف است تا دانش محیط کسب‌وکار هندی شما را به‌روز کند.

در بخش اول دانلود دوره Marketing Automation، شما جزئیات اتوماسیون بازاریابی را با مقدمه، معتبر بودن اتوماسیون بازاریابی، چگونگی تأثیر اتوماسیون بازاریابی بر کسب‌وکار؟ و چه چیزی اتوماسیون بازاریابی را ممکن می‌سازد؟ خواهید آموخت. شما قادر خواهید بود درباره عنصر، پلتفرم و پیاده‌سازی اتوماسیون آموزش ببینید.

در بخش میانی دوره Marketing Automation، یاد می‌گیرید که چگونه اتوماسیون بازاریابی را با کمال اجرا کنید؟ سرمایه‌گذاری در نرم‌افزار مناسب اتوماسیون بازاریابی، استخدام متخصصان برای پیاده‌سازی MAS، راه‌اندازی استراتژی محتوای واضح، تنظیم معیارهای کارایی امتیازدهی سرپرستان و نادیده گرفتن بررسی، بهینه‌سازی و تنظیم مجدد. همچنین درباره نکات اضافی درباره پیاده‌سازی دقیق سیستم اتوماسیون بازاریابی (MAS) خواهید آموخت.

در بخش پایانی دوره مارکتینک اتومیشن، دانش مربوط به تحلیل مقایسه‌ای ابزارهای اتوماسیون باز

اریابی را از طریق کمک به یک نمودار یاد خواهید گرفت. همچنین درباره بهینه‌سازی و روندهای اتوماسیون بازاریابی آشنا خواهید شد. ما درباره 5 راه برای بهینه‌سازی اتوماسیون بازاریابی و چه روندهای اتوماسیون بازاریابی در سال 2020 و بعد از آن چیست؟ به بحث می‌پردازیم. شما حمایت کامل را دریافت خواهید کرد و همه سوالات شما در کمتر از 48 ساعت تضمین شده پاسخ داده خواهد شد.

محتوای دانلود دوره Marketing Automation چیست؟

بخش 1

مقدمه و برنامه مطالعه

· مقدمه و شناخت مدرس خود

· برنامه مطالعه و ساختار دوره

  1. اتوماسیون بازاریابی.

1.1: مقدمه

1.2: معتبر بودن اتوماسیون بازاریابی

1.3: چگونگی تأثیر اتوماسیون بازاریابی بر کسب‌وکار؟

1.4: چه چیزی اتوماسیون بازاریابی را ممکن می‌سازد؟

  1. عنصر، پلتفرم و پیاده‌سازی اتوماسیون.

2.1: عناصر ابزار اتوماسیون بازاریابی

2.2: پلتفرم‌های معروف اتوماسیون بازاریابی

2.2.1: Act On

2.2.2: Eloqua

2.2.3: Hubspot

2.2.4: Marketo

2.2.5: Pardot

2.3: چگونگی پیاده‌سازی اتوماسیون بازاریابی با کمال اجرا؟

2.3.1: سرمایه‌گذاری در نرم‌افزار مناسب اتوماسیون بازاریابی

2.3.2: استخدام متخصصان برای پیاده‌سازی MAS

2.3.3: راه‌اندازی استراتژی محتوای واضح

2.3.4: تنظیم معیارهای کارایی امتیازدهی سرپرستان

2.3.5: نادیده گرفتن بررسی، بهینه‌سازی و تنظیم مجدد

2.3.6: نکات اضافی درباره پیاده‌سازی دقیق سیستم اتوماسیون بازاریابی (MAS)

2.4: تصویر – تحلیل مقایسه‌ای ابزارهای اتوماسیون بازاریابی

بخش 2

  1. بهینه‌سازی و روندهای اتوماسیون بازاریابی

3.1: 5 راه برای بهینه‌سازی اتوماسیون بازاریابی

3.2: چه روندهای اتوماسیون بازاریابی در سال 2020 و بعد از آن؟

بخش 3

  1. تکالیف

منابع قابل دانلود و قالب‌ها

دانلود انواع فیلم آموزشی رایگان

دوره Master class and Guide to Marketing Automation برای کیست؟
حرفه‌ای‌هایی با دانش اتوماسیون بازاریابی که می‌خواهند خود را در بازاریابی به خوبی بنیان برند.
حرفه‌ای‌های جدیدی که به دنبال موفقیت در پلتفرم بازاریابی با روندهای تغییرات به وسیله اتوماسیون در کسب‌وکار هستند.
اعضای هیئت مدیره فعلی، مدیران اجرایی که به دنبال گرفتن مشارکت و نوآوری بیشتر از تیم‌ها و سازمان‌هایشان هستند.

الزامات
شما باید به اتوماسیون بازاریابی علاقه‌مند باشید.
علاقه‌مندی به عنصر، پلتفرم و پیاده‌سازی اتوماسیون. معتبر بودن اتوماسیون بازاریابی و پلتفرم‌های معروف اتوماسیون بازاریابی.
علاقه‌مندی به درک عنصر، پلتفرم و پیاده‌سازی اتوماسیون.

نام: Master class and Guide to Marketing Automation
حجم فایل: 2.05 گیگابایت
تاریخ انتشار: 2024
زبان: انگلیسی
مدت زمان پخش: 4h 17m
فرمت فایل: mp4
رمز فایل: www.download.ir
0 replies

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *