دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Constructor HD + PC تمام نسخه ها

در شهری که همه چیز امکان پذیر است و هر کسی می تواند به کار خود و ایده خود دست یابد و به اصطلاح شهر بدون کلانتر باشد، برای پیشرفت و بالا رفتن باید سر عده ای را زیر آب کرد تا بتوان روی آنها پا گذاشت و به بالا صعود کرد. در بازی Constructor شما می توانید هر کاری کنید، ادم بخرید، رشوه بدهید، معمالات بسیار کلان انجام دهید تا از یک زمیندار ساده به یک تاجر بسیار ثروتمند تبدیل بشوید. فراموش نکنید که جرم و جنایت برادر خونی شماست و شما برای پیشرفت باید از این برادر کمک بگیرید. جرم و جنایت بهترین ابزار شما برای پیروزی در این شهر آشفته است و برای آن باید تلاش کنید، ریسک کنید و … . در این شهر شما باید با ساخت و ساز به پیشرفت و ثروت برسید چرا که در این زمان رقبای بسیار زیادی در فکر ثروتمند تر شدن هستند و برای مقابله با آنها باید یک شهر بسیار ثروتمند را اداره کنید. باید برای اداره ساختمان ها خود پول کافی داشته باشید و با ثروت اندوخته نیز به ساخت و ساز های بسیار بزرگتر دست بزنید. این مسیر برای شما باز است و باید از هر راهی که می توانید پیشرفت کنید.

سایر توضیحات: بازی Constructor یک بازی بسیار جذاب در سبک استراتژیک است که با ایده ای بسیار جدید پا به بازار Game نهاده است. در این بازی شما در نقش یک فرد متوسط پا به عرصه می گذارید و با تلاش و پشتکار می توانید پیشرفت کنید و به یکی از غول های ساخت و ساز در این شهر تبدیل شوید. البته فراموش نکنید که همیشه می توان از طرف دوستان و آشنایان ضربه خورد پس حواس خود را کاملا به کار معطوف کنید. بازی Constructor توسط شرکت بازی سازی System 3 برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Constructor جدید

مشخصات بازی Constructor :

نام بازی : Constructor

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : System 3

منتشر کننده : System 3

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Constructor

به روز رسانی :

1397/02/11 نسخه FitGirl اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *