دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Crying is not Enough Remastered

داستان بازی، 35 سالگی Jacob Helten و اتفاقات پس از تصادف شدید همسرش Claire با ماشین را روایت می کند . چند هفته پس از حادثه Claire سلامتیش به بهبود قابل توجهی میرسد ، اما قبل از مرخص شدن بطور مرموزی از بیمارستان ناپدید می شود . همان شب ، یک زن ناشناش با Jacob ملاقات کرده و ادعا می کند که او می داند همسرش کجاست . در این لحظه ، یک سفر تاریک شروع می شود ، در یک مکان مرموز دور که در آن به زودی شخصیت اصلی خواهد فهمید که ناپدید شدن همسرش چیزی بیش از یک حادثه کوچک از یک پازل است که هنوز متوجه آن نشده است .

سایر توضیحات : Crying is not Enough یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Storyline Team طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . به زودی او خود را در یک بازی سخت، پر از نفرت، ترس و فتنه خواهد دید ، اگرچه او در مرکز داستان قرار ندارد اما مجبور به انطباق و زنده ماندن است یا حداقل او چنین فکر می کند … Crying is not Enough یک بازی سوم شخص اکشن ماجراجویی و ترسناک با درون مایه زنده ماندن است که بازیکن باید با دشمنان روبرو شود و با استفاده از سلاح و سایر مکانیزم ها ، زنده بماند .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Crying is not Enough Center

مشخصات بازی Crying is not Enough Remastered  :

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Storyline Team

منتشر کننده : Storyline Team

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

به روز رسانی :

1398/02/02 نسخه SKIDROW - Remastered اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *