دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Infinite Air with Mark McMorris نسخه Skidrow

ورزش یکی از محبوب ترین شاخه ها در دنیای بازی های رایانه ای می باشد ، هر روزه مسابقه های ورزشی بسیاری در سرتاسرجهان برگذار و پخش می شود که به راحتی می توان گفت برنامه های ورزشی جزو پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی می باشند . صنعت بازی های رایانه ای نیز توجه ویژه ای به این سبک محبوب و پول ساز دارد به هین دلیل هر ساله بازی های بسیاری در سبک ورزشی منتشر می شوند . بازی هایی مانند سری Fifa ساخته کمپانی Ea games و سری WWE ساخته کمپانی 2K کمک شایانی به این سبک داشته اند . بازی رایانه ای Infinite Air with Mark McMorris یکی از همین بازی ها می باشد که از ترکیب سبک جهان باز و شبیه ساز موفق به خلق یک بازی بی ظیر در سبک ورزشی شده اند .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Infinite Air with Mark McMorris یک بازی ورزشی جهان باز در سبک شبیه ساز می باشد که توسط استودیوی بازی سازی HB Studios ساخته شده است . در این بازی رایانه ای شما به گروه اسنوبوردر باز حرفه ای Mark McMorris بپیوندید و شروع به انجام دادن حرکات آکروباتیک در کوه های زیبا و خطرناک شمالی کنید . گرافیک هنری بسیار جذاب و زیبا در کنار گیم پلی هیجان انگیر این بازی از نکات بسیار جذاب و مهم این بازی می باشند . بازی رایانه ای Infinite Air with Mark McMorris در تاریخ 25 آکتبر 2016 منتشر شده و موفق به کسب نمره 93% از وب سایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Infinite Air with Mark McMorris نسخه Skidrow

مشخصات بازی Infinite Air with Mark McMorris :

نام بازی : Infinite Air with Mark McMorris

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2010

شرکت سازنده : HB Studios

منتشر کننده : HB Studios

سبک بازی : ورزشی – شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Infinite Air with Mark McMorris

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *