دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Secret of Mana – PC تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

ماجراجویی Randi ، Primm وPopoi تحت عنوان Secret of Mana دوباره متولد شده است !این بازی در واقع  سال 1993 منتشر شد ، Secret of Mana را می توان محبوب ترین عنوان از این فرانچایز دانست ، حال یک بازسازی سه بعدی از این بازی ارائه شده تا لذت بازی را دوچندان کند .این بازی داستان دوست داشتنی گذشته اش را حفظ کرده و آن را صادقانه روایت می کند در حالی که گرافیک سه بعدی بسیار خوب و کنترلی مناسب برای آن ایجاد شده است ، در خصوص صداگذاری نیز بازی ارتقاء یافته تا با صداپیشگی و استفاده از آهنگ هایی جدید تجربه ای فوق العاده به شما ارائه شود . داستان غنی ، گرافیک فانتزیِ زیبا و گیم پلیِ به یاد ماندنی از ویژگی های بارز Secret of Mana هستند ، انتظار می رود این بازی نیز همانند عنوان اصلی پرفروش و موفق باشد .این بازی زیبا بخش Co op محلی با دسته هم خواهد داشت .

سایر توضیحات : یک بازی بسیار محبوب مربوط به سال 1993 که به خوبی بازسازی شده ، حتی مکانیزم گیم پلی بازی را دوباره طراحی کرده اند ، البته عناصر و ویژگی های اصلی این بازی حفظ شده اند ولی یک باز سازی انجام شده است تا گیم پلی Secret of Mana در خور یک عنوان نقش آفرینی و اکشن امروزی باشد .Square Enix قرار است این بازی را در پانزدهم فوریه 2018 منتشر کند .این بازی محتویات اضافه ای هم خواهد داشت که در قالب زره به شما ارائه می شوند و استفاده از آن ها ظاهر کاراکتر های شما را تغیر خواهد داد .این دنیای فانتزی و زیبا به خوبی و به صورت سه بعدی باز سازی شده است ، این همان اتفاق خوبی است که طرفداران منتظرش بودند .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی نقش آفرینی دو نفره اکشن کامپیوتر Secret of Mana جدید

مشخصات بازی   Secret of Mana:

نام بازی : Secret of Manali

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Square Enix

منتشر کننده : Square Enix

سبک بازی :اکشن  ،ماجرایی ، نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Secret of Mana

به روز رسانی :

1397/04/09 آپدیت v2 نسخه CODEX اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *