دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Dishwasher Vampire Smile Build 8270154 برای کامپیوتر

The Dishwasher Vampire Smile

سه علامت باقی می مانده است . در قالب شخصیتی به نام Yuki وارد ماجرایی خونین شوید . یک ماشین مسلح , زندانی رها شده از چنگ ریشه ها , یک موجود بی رحم , سامورایی خستگی ناپذیر , کسی که بر علیه رهبران فاسد جامعه اعلام جنگ کرده است . این بازی ادامه نسخه Dead Samurai در سال 2009 را روایت می کند . The Dishwasher یکی از بازی های سبک اکشن و پلتفرم و 2 بعدی بشمار می آید که ویژگی های سابق خود را حفظ کرده . برای گرافیک بازی از سبک های هنری خاصی الهام گرفته شده است که با استفاده از موتور بازیسازی جدید توانسته تمامی محیط بازی را به بهترین شکل ممکن خلق نماید و جزئیات بسیاری را به معرض نمایش گذارد .

سایر توضیحات : The Dishwasher Vampire Smile یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Ska Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . موتور بازیسازی جدید این امکان را به پلیر می دهد تا به راحتی بر تمام محیط اطراف خود احاطه داشته و ترس واقعی را تجربه نماید . جالب است بدانید برای اولین بار این بازی برای کنسول Xbox 360 و در سال 2011 منتشر شده است . گرافیک هنری و قابل قبول , ماموریت های جنون آمیز , وجود دشمنان مختلف با توانایی های منحصر بفرد , استفاده از سبک های مبارزه مختلف , وجود طیف گسترده ای از سلاح ها و بسیاری موارد دیگر تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شود .

نام: The Dishwasher Vampire Smile
حجم فایل: 411 مگابایت
شرکت سازنده: Ska Studios
تاریخ انتشار: 2017
امتیاز استیم: 10 از 10
ورژن: Build 8270154
نسخه: Portable
آپدیت: خرداد 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: کامپیوتر
منتشر کننده: Ska Studios
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/03/09 نسخه The Dishwasher Vampire Smile Build 8270154 - Portable اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *