دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Gunsmith Vehicle – Early Access برای کامپیوتر

Gunsmith

یک تجربه مدیریت صنعتی است که در آن شما به عنوان مدیر یک کارخانه اسلحه سازی به ایفای نقش می پردازید . شما با انتخاب یک کارخانه خالی و کوچک ، ماجراجویی خود را آغاز می کنید . از اینجا می توانید مجوزهای خود را برای شروع اولین مراحل تولید اقلام نظامی آغاز کنید . هرچه بیشتر پش می روید ، بازی این اجازه را به شما می دهد تا به ماشین ها و فن آوری های جدید برای ساخت سلاح دسترسی داشته باشید . در ابتدا میزان فعالیت شما توسط دولت محدود خواهد شد و تنها یکسری محصولات مشخص در چرخه تولید شما وجود خواهد داشت اما نگران نباشید زیرا هرچه زمان بیشتری را صرف بازی کنید ، دولت به شما اعتماد خواهد کرد و به مرور ، با کسب شهرت به یکی از بزرگترین کارخانه های تولید سلاح بدل خواهید شد .Gunsmith یکی از بازی های سبک اکشن ، شبیه ساز و استراتژیک است که توسط کمپانی Seacorp Technologies طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . جالب است بدانید شما می توانید یکسری سفارش را قبول کرده و در صورت انجام آنها ، مجوزهای دیگر برای شما فعال خواهند شد . فعالیت و تولید بیشتر باعث می شوند تا شما محیط و مساحت کارخانه را گسترش دهید . در نهایت شما مجوز تولید زره ، مهمات، اسلحه گرم، مواد منفجره و بسیاری موارد دیگر را دریافت خواهید کرد .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

نام: Gunsmith Vehicle
حجم فایل: 4.1 گیگابایت
شرکت سازنده: SCT
تاریخ انتشار: 2018
امتیاز استیم: 7 از 10
نسخه: Early Access
آپدیت: بهمن 1400
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن ، شبیه سازی ، استراتژیک
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: SCT
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1400/11/30 نسخه Gunsmith Vehicle - Early Access اضافه شد .
  • 3 replies
    1. علیرضا says:

      salam sale no mobarak bebkahid ke zahmat midam emkanesh hast version jadide in bazio bezarid mamnon misham khodam natnestam gir biyaramesh merci

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *