دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر No70 Eye of Basir نسخه CODEX و FitGirl + آپدیت

من به همراه مادربزرگم , دوران کودکیم را در یک خانه قدیمی گذراندم . این خانه عجیب و غریب که برای سال های متمادی در آن زندگی می کردیم در خیابانی باریک قرار داشت و تمام خاطرات ما را در دل خود جای داده بود . بعضی شبها ، تنها سکوت در خانه حضور داشت . اتفاقاتی که ما نمی توانستیم توضیحش دهیم در آن شب رخ داد , اشیا به طرز مرموزی حرکت می کردند و گاهی ما تصور می کردیم که چیزی از درونمان عبور می کند . یک روز، هنگامی که من از اتاق مادربزرگم عبور می کردم ، یک صندوقچه توجه من را به خودش جلب کرد . من تلاش کردم تا به آن دست بزنم اما مادربزرگم عصبانی شد و دستم را گرفت . من تا آن روز , اینگونه مادربزرگم را خشمگین ندیده بودم . از همان روز به بعد دیگر آن صندوقچه را ندیدم . آیا برای کمک به Aras علاقه مند هستید ؟ No70: Eye of Basir یک بازی اول شخص ترسناک و ماجرایی به حساب می آید که بر کنجکاوی و تحقیق متمرکز شده است . پلیر به آرس و ارهان برای حل معماها در مورد Basir و خانه No70 کمک خواهند کرد .

سایر توضیحات : No70 Eye of Basir یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Oldmoustache Gameworks طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Artcom FZC برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . آراس و ارهان دوران کودکی را همراه با مادربزرگ خود در خانه No70 سپری کردند و در آن فعالیت های ماوراالطبیعه ای را که مشاهده نمودند که از درک آنها خارج بود . پس از مرگ مادربزرگ , برادران از یکدیگر جداشده و هرکدام زندگی مستقل خود را آغاز نمودند . از آن زمان ، 20 سال گذشته و هم اکنون Erhan باستان شناس است و Aras یک مدیر خلاق . یک خانه قدیمی ، اتاق های مخروبه ، خاطرات ، صداهای جنون آور , دشمنان باستانی و برادری . بازی از اتمسفر خاصی برخوردار می باشد و وجود پازل های داستان محور باعث می شود تا شما به فکر فرورفته و اطراف خود را به خوبی جستجو کنید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر No70 Eye of Basir نسخه CODEX

مشخصات بازی No70 Eye of Basir :

نام بازی : No70 Eye of Basir

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Oldmoustache Gameworks

منتشر کننده : Artcom FZC

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

No70 Eye of Basir

به روز رسانی :

96/04/23 آپدیت جدید اضافه شد
  • 5 replies
    1. سامان says:

      نمیدونم چرا بازی جایی برای ذخیره نداره ، به هر علتی اومدی بیرون مجبوری از اول بری (یا حالا من نمیدونم ) مورد بعدی چند باگ هستش که در طول بازی هستش که بعضی موقع مجبوری بیای بیرون از بازی و طبعاً باید از اول بری

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *