دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Psychonauts 2 v1101213 – P2P برای کامپیوتر

Psychonauts 2

یک بازی تک نفره و ماجرایی است که توسط Double Fine Productions توسعه داده شده است که مراحل ساخت آن در جوایز بازی ماه دسامبر سال 2015 اعلام شد و حال در سال 2021 توسط استودیو Starbreeze برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است. سری دوم این بازی هم مثل نسخه قبلی قرار است به صورت تک نفره و سوم شخص باشد . بازیکنان این بازی در نقش Raz هستند که قادر است با قدرت ذهنی خود به ذهن افراد دیگر وارد شود . بازیکنان قادر خواهند بود با قدرت های Psi مانند حرکت دادن اشیاء , pyrokinesis , اوج گرفتن و ترکیب عناصر پلت فرم بازی در ذهن کاراکتر های موجود وارد شده و کاوش کنند . این بازی ادامه بازی هیجان انگیز Psychonauts است که Raz در مرحله آخر آن در تلاش نجات Sasha Nein و Milla Vodello بود . در بازی Psychonauts 2 این دفعه Raz تصمیم می گیرد به رویای مادام العمر خود به مرکز فرماندهی Psychonauts برود . او می تواند در آن جا Sasha و Milla را در محیط طبیعی خودشان به عنوان جاسوسان بین المللی ببیند . ولی او چند چیز عجیبی را در مورد سازمان می فهمد . در طول ماجرای گم شدن Truman Zanotto چند تغییری در سازمان به دست فرمانده دوم صورت گرفته است . کمک های مالی از طرف محققات سنتی ذهن و پاسداران صلح قطع شده بود . Raz در این نسخه قرار است سایه های موجود در کار های سازمان فرماندهی Psychonauts را راز گشایی کرده و گذشته شوم آن را بفهمد .

نام: Psychonauts 2
حجم فایل: 29.5 و 18.2 گیگابایت
شرکت سازنده: Double Fine Productions
تاریخ انتشار: Aug, 2021
امتیاز استیم: 9 از 10
ورژن: v1101213
نسخه: P2P
آپدیت: 30 مرداد 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن ، ماجراجویی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Xbox Game Studios
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/05/30 نسخه Psychonauts 2 v1101213 - P2P اضافه شد .
  • 2 replies
    1. reza says:

      سلام و خسته نباشی.من یه مشکلی دارم این بازی برای من تا نیو گیم میزنی میاد بیرون و کرش میکنه ممنون میشم پاسخ بدید کل سایتا رو زیر رو کردم پاسخی پیدا نکردم.مثل اینکه بازی دایرکت ایکس 12 داره و باید به 11 تغییرش بدم ولی تمام راه حل ها برای نسخه استیم هست …حالا من که نسخه کرکی دارم چیکار کنم اینم عکس https://s4.uupload.ir/files/bandicam_2021-12-04_19-32-18-692_7858.jpg

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *