دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Quest Hunter Build 30122020 – 0xdeadc0de برای کامپیوتر

Quest Hunter

دنیایی که گنج اصلی در آن آتش است و بیل یک دوست با وفا و یک دستیار است ، دنیایی راز الود با موضوعی شگفت انگیز ،پازل های مهیج و دشمنان توطئه گر در انتظار شما هستند، این یک بازی نقش آفرینی داستانی  بسیار زیباست .این دنیایی است که قوانین خاص خودش را دارد ، در این دنیا مشکلاتی برای خلاف کاران وجود دارد ولی مشکلاتی که قهرمانان با آن مواجه می شوند دوبرابر است .شما به عنوان یک قهرمان بازی خواهید کرد و وظایف متعددی را در ماموریت های خود انجام خواهید داشت .

ســایــر تــوضــیــحــات : Quest Hunter یک بازی اکشن ماجراجویی که با عناصر نقش آفرینی ترکیب شده شما در دنیایی که شرایط برای قهرمانان بسیار سخت است  فعالیت می کنید و وظایف زیادی دارید ، شما باید کاراکتر خود را تکامل دهید و به تجهیزات جدید  آن را مجهز کنید ، برای خود یک کمپ درست کنید تا در دنیای تاریک جایگاهی داشته باشید ، تیمی از دوستان و همراهان درست کنید  ، کمپ خود را بسیازید و از آن مراقبت کنید ، پازل های باستانی را حل کنید ، نقشه های توطئه گرایانه ی دشمنان را از بین ببرید  ، گنج های بی شمار را از زمین بیرون بکشید  شاهزاده خانم و تمام دنیا را همزمان با هم نجات دهید . در این بازی شما عناصر نقش آفرینی پویا را مشاهده می کنید با استفاده از انتخاب جواب ها  در لیست دیالوگ ها داستان را تغیر دهید و نقشه های توطئه گرایانه ی دشمنان را تباه کنید و دنیا را از تاریکی ابدی نجات دهید .شما می توانید این بازی زیبا را به صورت Co op آنلاین با دوستان بازی کنید (نیازمند نسخه ی اصلی بازی) و شانه به شانه در مقابل دشمنان مبارزه کنید تا ان ها را به نیستی بفرستید .سیاه چال های این بازی به صورت غیر دستی و اتفاقی تولید می شوند در حالی که مهارت ها و توانایی های متفاوتی برای شما در نظر گرفته شده تا هرگز احساس یکنواختی نکنید ، دزدان راه شما را خواهند بست پس یا تمام پول خود را به آن ها بدهید یا آن ها را نابود کنید و از سد آن ها بگذرید ، غول های عجیب و غریب و قدرتمندی که در تاریکی انتظار شما را می کشند را پیدا کنید و سعی کنید تا از بهترین راه به مقابله با ان ها بپردازید .

نام: Quest Hunter
حجم فایل: 372 مگابایت
شرکت سازنده: 2 Zombie Games
تاریخ انتشار: 2019
امتیاز استیم: 9 از 10
ورژن: Build 30122020
نسخه: 0xdeadc0de
آپدیت: اردیبهشت 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن / ماجرایی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: 2 Zombie Games
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/02/04 نسخه Quest Hunter Build 30122020 - 0xdeadc0de اضافه شد.
  • 6 replies
      • محمد says:

        نرم افزار c++ redistributable رو نصب کنید .
        درایور کارت گرافیکتون رو آپدیت کنید .
        اگر درست نشد، بازی رو حذف کنید و دوباره نصب کنید .

        پاسخ دادن
        • saeed says:

          اینکارایی که گفتید رو قبلا کردم. وقتی بازی رو اجرا میکند آرم اول بازی که zombie 2 هست میاد بعدش بازی رو میبنده و نرم افزار استیم رو بازی میکنه و صفحه ی خودش توی استیم رو میاره
          آیا نیازه که حتما این بازی از استیم خریداری بشه؟

          پاسخ دادن
          • محمد says:

            نرم افزار استیم رو کامل ببندید یا حذف کنید .
            اگر کرک بازی رو درست بریزید، حداقل سیستم مورد نیاز بازی رو هم داشته باشید، بازی اجرا میشه .

            پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *