دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Sunless Sea v2.2.7 – GOG برای کامپیوتر

Sunless Sea

یکی از بازی های سبک ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط Failbetter Games طراحی و ساخته شده و در سال 2014 توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . افکار خود را از بین ببرید . نگاهی به سکان کشتی بخار انداخته و خود را برای سفری ناشناخته آماده کنید . دریای بی آفتاب یک بازی معماگونه و سرشار از مرگ های مکرر و تنهایی است . اگر توانستید از مراحل خرچنگ غول پیکر ، کوه های یخ و حمله خفاش ها خفاش ها جان سالم به دربرید , شک کنید که به حد هیجان و جنون خواهید رسید . این اقیانوس تاریک تنها جای غارتگران شجاع است . ممکن است در طول بازی خدمه به شما خیانت کنند و روح خود را به نیروهای شیطانی بفروشند پس بسیار مراقب باشید زیرا زنده ماندن به اندازه کافی باعث جاه طلبی شما در طول این مسیر خواهد شد . فراموش نکنید , شما می میرید اما میراث شما به زندگی ادامه می دهد . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید.

نام: Sunless Sea
حجم فایل: 350 مگابایت
شرکت سازنده: Failbetter Games
تاریخ انتشار: Feb, 2015
امتیاز استیم: 9 از 10
ورژن: v2.2.7
نسخه: GOG
آپدیت: بهمن 1400
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: ماجراجویی، نقش آفرینی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
نویسنده: سعید صفایی
منتشر کننده: Failbetter Games
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1400/11/23 نسخه Sunless Sea v2.2.7 - GOG اضافه شد .
  • 3 replies
    1. street_dress says:

      سلام ببخشید من وقتی اسم این بازیSunless Sea رو سرچ میکنم توی سایت شما 2 مدل ازش میاد کدومو دانلود کنم بهتر است

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        نسخه Sunless Sea – Zubmariner رو بگیرید که دی ال سی جدید بازی هم داخلش هست .

        پاسخ دادن
    2. iconsole says:

      If you’re looking at this and thinking oh my God it’s H.P. Lovecraft’s Pirates!, don’t. Turn right around and go play Pirates! or Sea Dogs or something free-form and piratey. If instead you want a mysterious, story-rich world to explore and never fully master, keep reading. Much like the people and creatures you’ll meet in this game, Sunless Sea is not at all what it seems.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *