دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Warhammer 40000 Gladius Relics of War Escalation Pack برای کامپیوتر

Warhammer 40,000: Gladius – Relics of War

گلادیوس به عنوان سرزمین نخبگان شهرت دارد و سیاره ای با اشیای باستانی که در دل خود جای داده است . در طول استعمار ، آثار باستانی یافت شد که نشان می دهد نکاتی از گذشته هنوز پنهان است . اما این چیزی بیشتر از اثری باستانی بود . چیزی بیدار شده ، یک وحشت نامرئی از یک گذشته باستانی و شهروندان گلادیوس خود را در جنگ وحشتناکی برای بقا به دام انداختند . Gladius زمانی به عنوان سیاره صلح و دوستی شناخته میشد اما حالا تنها جنگ بر آن حکمرانی می کند . Warhammer 40,000: Gladius – Relics of War شما را به دنیای ترور و خشونت وارد می کند .

سایر توضیحات :

بازی Warhammer 40000 Gladius Relics of War

یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط کمپانی Proxy Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Slitherine Ltd برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . چهار جناح درگیر جنگ وحشیانه برای تسلط بر منابع سیاره با یکدیگر به مبارزه خواهند پرداخت . در اولین بازی استراتژی Warhammer 40,000 شما کنترل یکی از چهار جناح Astra Militarum, Space Marines, Orks و Necrons که هر کدام دارای گیم پلی منحصر به فرد ، درخت فن آوری ، واحدها و قهرمانان خود هستند ، برعهده دارید . با چالش های مختلف در بخش هوش مصنوعی و co-op همراه شوید و لذتی بی اندازه را از یک بازی استراتژی موفق تجربه کنید .

نام: Warhammer 40000 Gladius Craftworld Aeldari
حجم فایل: 2.5 گیگابایت
شرکت سازنده: Proxy Studios
امتیاز استیم: 9 از 10
ورژن: Escalation Pack
نسخه: Razor1911
آپدیت: 17 خرداد 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: استراتژیک
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Slitherine Ltd
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/03/17 نسخه Warhammer 40000 Gladius Relics of War Escalation Pack-Razor1911 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *