دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Dark Traveller – SKIDROW برای کامپیوتر

دانلود بازی Dark Traveller

در این بازی باید در فضای کوانتومی سفر کنید و راه خانه را پیدا کنید. دنیا رو به پایان است و شما در یک شکاف کوانتومی بیدار می شوید. در سفر خود به سمت نجات و خانه، با یک همکار هوش مصنوعی به نام Darkness آشنا خواهید شد.

در دانلود بازی Dark Traveller شما شاهد نجات متقابل یک پدر و یک دختر خواهید بود و با استفاده از پورتال کوانتومی در انبوه زمان و مکان در تاریخ و آینده سفر خواهید کرد. شما معتقدید که اگر خودتان پورتال های زمانی را باز کنید، می توانید فضا را بازسازی کنید و راه خانه خود را پیدا کنید. اگر به دنبال دانلود بازی فکری کامپیوتر هستید ، این گیم را به شما توصیه میکنیم.

دانلود بازی Dark Traveller

بنابراین باید بر قوانین زمان تسلط داشته باشید و پازل های آخرالزمانی را حل کنید. در طول سفرهای بی‌شماری در فضا-زمان، سلاح‌ها و مهارت‌های زیادی پیدا خواهید کرد که می‌توانید به آن‌ها تکیه کنید و حتی مهم‌ترین کنترل زمان را در بعد کوانتومی پیدا خواهید کرد که به شما امکان می‌دهد سرنخ‌های پنهان را پیدا کنید، از موانع عبور کنید و دشمنانی را که به بعد کوانتومی هجوم می آورند را از بین ببرید.

بازی پر از ترفندهای مبتکرانه است. ترکیبی عالی از مفاهیم فیزیک کوانتومی و طرح و سطوح بازی، تجربه جدیدی از پازل را برای شما به ارمغان می آورد. در دانلود بازی Dark Traveller کامپیوتر، داستان یک سفر آخرالزمانی پیچیده با سبک کارتونی ساده یه نمایش در می آید و سناریوهای خلاقانه آن تجربه بازی فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می آورد.

تجهیزات مختلفی را با توانایی های اضافی به دست خواهید آورد. و همچنین تعداد زیادی تخم مرغ در طول بازی پنهان شده است تا سفر شما در زمان و مکان را سرگرم کننده کند. چندین پایان برای این بازی وجود دارد تا مقصد واقعی خود را پیدا کنید. دانلود بازی Dark Traveller برای PC را از دست ندهید.



نام: Dark Traveller
حجم فایل: 1.04 گیگابایت
شرکت سازنده: Colorless Spacetime
تاریخ انتشار: Mar, 2023
امتیاز استیم: 6.5 از 10
نسخه: SKIDROW
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: iso
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن, ماجراجویی, فکری, استراتژیک
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Flow Entertainment
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *