دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Dragon Ball FighterZ v1.05 برای PS4

Dragon Ball FighterZ یک بازی است که توسط Ark System Works توسعه می یابد و Bandai Namco آن را برای PS4 منتشر می کند این بازی در اوایل 2018 منتشر می شود .گیم پلی این بازی از عناوین مبارزه ای دیگر مثل سری Marvel VS از Capcom الهام می گیرد ، بازی شیوه ی کنترل و مکانیک تیمیِ مشابه همراه با سه دکمه ی تهاجمیِ اصلی و یک حمله ی خاص دارد، هر بازیکن سه کاراکتر برای تشکیل تیم انتخاب می کنند ،یک کاراکتر کنترل می شود در حالی که می توان کاراکترِ کنترلی را در هر لحظه تغیر داد .

بازیکنان حتی می توانند از  کاراکتر های ذخیره برای حرکت های تیمی استفاده کنند که به بازیکن اجازه ی حمله ی همزمان و انجام Combo با کل تیم را می دهد ، برای پیروزی باید هر سه کاراکتر تیم مقابل را شکست دهید .

سایر توضیحات : حرکات معروف “Vanish”و”Dragon Rush” شباهت زیادی با Roman Cancel system دارد که شما می توانید در بازی های Ark System Works مثل Guilty Gear Xrd’s این شباهت را به طور محسوس مشاهده کنید این در حالی است که حرکت “Super Dash”شباهت بسیار زیادی با Homing systemبازی Arcana Heart دارد و با Homing Dash های دیگر نسخه های Dragon Ball یکی است، مثل دیگر بازی های کلاسیک Dragon Ball در این نسخه هم بازیکنان می تواند از قابلیت “Ki Charge”استفاده کنند تا سطح قدرت خود را در صورتی که از دشمن فاصله دارند بالا ببرند.

اگر از طرفداران انیمه ی Dragon Ball هستید و از گیمپلی اکشن مبارزه ای لذت می برید این بازی سعی دارد تا همه ی استاندارد های مورد انتظار طرفدارانش را رعایت کند. این بازی از بازی های پرطرفدار سبک مبارزه ای و انیمه ی Dragon Ball الهام گرفته تا خاطرات شما را زنده کند و تجربه ای لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد  ، مبارزاتی سریع و جذاب ، این چیزی است که بازی Dragon Ball FighterZ به شما پیشنهاد می دهد .Dragon Ball FighterZ نیز مثل نسخه های قبل دارای نقاط اوج در مبارزه خواهد بود پس این تجربه ی شگفت انگیز را از دست ندهید !

نام: DRAGON BALL FighterZ
حجم فایل: 4.1 گیگابایت
شرکت سازنده: Arc System Works
تاریخ انتشار: Jan, 2018
ورژن: v1.05
آپدیت: 3 مرداد 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: PKG/EXE
پلتفرم: PS4
سبک بازی: اکشن
منتشر کننده: BANDAI NAMCO Entertainment
پیش نیاز: Firmware 2.70
رمز فایل: www.download.ir
ریجن: CUSA08992 - اروپا
  • 4 replies
    1. Abbas says:

      سلام
      بازی جدید Dragon Ball FighterZ
      برای کنسول های
      PC
      XBOX ONE
      PS4
      همین امروز ۶ بهمن ماه مصادف با ۲۶ ژانویه منتشر شد.

      پاسخ دادن
    2. AMIR says:

      سلام به دوستان و مدیر گرامی
      من بازی
      دانلود بازی کامپیوتر DRAGON BALL XENOVERSE 2 + آپدیت 1.07
      از سایت خوبتون دانلود کردم و اخرین اپدید روهم دانلود کردم و نصب کردم اما داخل بازی یک مشکلی است مشکل این است که تمام شخصیت ها پاین تنه هاشون خرابه و باهم قاطی شده لطفه لطفا ترو خدا کمک کنید لطفا ممنون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *