دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی I wanna be The Cat – PC

I wanna be The Cat بازی بسیار مهیج و اکشن I wanna be The Cat با الهام گرفتن از بازی I wanna be the Guy ساخته شده است. در این بازی بسیار جذاب و اکشن با شخصیت های کارتونی و قدیمی بسیاری از بازی های ویدیویی روبرو می شوید و باید با آن ها مبارزه کنید. در بازی I wanna be The Cat بیش از 2000 مرحله مختلف و چالش برانگیز برای شما طراحی شده تا تنوع بی نظیری را تجربه کنید. به رقابت با آن ها ادامه دهید و هرگز ناامید نشوید، ممکن است مراحل، سخت و سخت تر شود ولی شما میتوانید کنترل اوضاع را به دست بگیرید. در طول بازی شما تنها 100 بار فرصت پیدا خواهید کرد که در صورت آسیب دیدن دوباره به بازی ادامه دهید در صورت تمام شدن این 100 جان، به ناچار باید بازی را از ابتدا شروع کنید!

سایر توضیحات : خوشبختانه، شما میتوانید در طول مسیر بازی، اشیای مختلف، جان اضافی و … بخرید و حتی میتوانید توانایی های خود را افزایش دهید. در طول بازی 12 رئیس قدرتمند وجود دارد که مطمئنا اجازه نخواهند داد تا شما به راحتی به ادامه مسیر خود بپردازید، پس خود را برای مواجهه با آن ها آماده کنید. دوستان خود را به رقابت و چالش دعوت کنید. بازی بسیار مهیج، اکشن و ماجرایی I wanna be The Cat توسط کمپانی بازی سازی Nemega ساخته شده و در سال 2017 میلادی از طریق Blue Gate منتشر شده است. هم اکنون لینک مستقیم دانلود بازی I wanna be The Cat در سایت دانلود فارسی قرار گرفته است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

I.wanna.be.The.Cat.center

مشخصات بازی I wanna be The Cat :

نام بازی : I wanna be The Cat

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Nemega

منتشر کننده : Blue Gate

سبک بازی : اکشن، ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : دارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

I wanna be The Cat

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *