دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Tempest Citadel – PC نسخه PLAZA + آخرین آپدیت

بازی Tempest Citadel یک بازی استراتژیک است که در آن شما در یک منقطه غبار گرفته هستید که اتفاقات مختلفی در آن رخ داده و اتفاقات جدیدی نیز در حال وقوع هستند. در این بازی شما در نقش یک کاپیتان از Terra هستید که باید آینده خود و جهان را بار دیگر رقم بزند. حال باید با این کاپیتا همراه شوید و در دنیایی سراسر شرارت و پستی به کاوش بپردازید تا منابع شرارت را از زمین پاک کنید. اینجاست که متوجه می شود که در این زمین شما تنها نیستید و ارتش های دیگری نیز همراه شما هستند و گاهی با شما همراه و گاهی علیه شما هستند. آیا شما می توانید در مقابل این ابر قدرتها ایستادگی کنید و آنها را شکست دهید؟ آیا از نظام سلطه خبر دارید و می دانید برای فرمانروایی باید چه مواردی را رعایت کنید؟ اینها تمام مواردی هستند که شما در این بازی با آنها روبرو خواهید شد.

سایر توضیحات: بازی Tempest Citadel شما را به قلب یک شهر افسانه ای و باستانی می برد و شما باید برای زنده ماندن در این آشفته بازار تلاش کنید. این بازی از گرافیک نسبتا قابل قبولی برخوردار است و تا حدی می تواند حس و حال بازی استراتژیک با در قالب بازی های اسرار امیز در هم بیامیزد. بازی Tempest Citadel توسط شرکت Aartform Games تولید و به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Tempest Citadel center

مشخصات بازی Tempest Citadel :

نام بازی : Tempest Citadel

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Aartform Games

منتشر کننده : Aartform Games

سبک بازی : شبیه ساز – استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Tempest Citadel

به روز رسانی :

1397/02/03 آپدیت v1.06 نسخه PLAZA اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *