دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Aimersoft Video Converter v6.1.0.2 – Mac

Aimersoft Video Converter نام نرم افزاری در زمینه تبدیل فایل های تصویری و صوتی برا سیستم عامل مک میباشد که به وسیله آن میتوان تمامی فایل های صوتی و تصویری را به تمامی فرمت ها تبدیل کنید. Aimersoft Video Converter از چهار بخش کلی Convert , Burn , Download , Play تشکیل شده است که در بخش اول کاربران میتوانند فایل صوتی و تصویری را بعد از فراخوانی و انتخاب فرمت فایل را به فرمت دلخواه تبدیل کنند. فایل های تبدیل شده از کنسول های بازی ، دستگاه های آیپاد و آیپد ، تلفن های همراه ، دستگاه های پخش خانگی و … پشتیبانی میکند. Aimersoft Video Converter برای آن دسته از کاربرانی که قصد تبدیل ویدیو را دارند و میخاهند که در هنگام تبدیل فایل اشتباه را تبدیل نکنند. نرم افزار Aimersoft Video Converter یک پخش کننده داخلی در اختیار این کاربران قرار داده تا با خیال راحت بتوانند فایل های خود را تبدیل کنند. همچنین یک دانلودر در اختیار کاربران قرار دارد تا بتوانند از سایت های YouTube, Hulu, Vimeo و بسیاری دیگر کلیپ های و فیلم ها را دانلود کنند و به صورت مستقیم آن ها را به فرمت دلخواه تبدیل کرده و یا بعد از تبدیل فرمت و یا دانلود فایل صوتی و تصویری بتوانند به صورت مستقیم فایل را بر روی DVD رایت نمایند.

ویژگی های نرم افزار Aimersoft Video Converter:

تبدیل فرمت های دی وی دی به فایل ویدئویی

تبدیل فرمت صوتی و تصویری مناسب برای کنسول های بازی ، آیفون ، آیپد ، آپیاد ، تلفن های همراه ، دستگاه های خانگی

دانلود فیلم ها و کلیپ ها از سایت های YouTube video, Yahoo Video, Google video

رایت فایل مورد نظر بر روی سی دی و دی وی دی

تبدیل فایل ها با سرعت بسیار بالا ، قابلیت تبدیل فایل از هر دستگاه و یا هر پلتفرم

قابلیت ویرایش و فشرده کردن فایل هایی با حجم زیاد

قابلیت ظبط کارهای شما بر روی دسکتاپ ، قابلیت تبدیل ویدیو ها به ویدیو های واقعیت مجازی

پشتیبانی از فرمت ویدئویی AVI, MP4, MPG, MPEG, 3GP, 3G2, WMV, ASF, RM, RMVB, MOV, FLV, F4V, MKV, M4V, TOD, MTS, TS, M2TS, TP, TRP, DV, DVR-MS, NUT, H.264, NSV, VOB, WEBM, OGV, MXF, VRO, WTV, DAT

نام: Aimersoft Video Converter
حجم فایل: 91.73 مگابایت
شرکت سازنده: aimersoft
ورژن: v6.1.0.2
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: dmg
پلتفرم: مک
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

98/09/13 نسخه v6.1.0.2 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *