دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی 10 برنامه برای ویرایش چهره

هر شخصی روزانه تصاویر زیادی را با گوشی های همراه خود می گیرد. تعدادی از این تصاویر، ممکن است نیازمند ویرایش باشند. گاهی نور تصویر کم، تصویر کمی تار است و یا افراد تمایل دارند اجزای چهره و بدن خود را ویرایش کنند تا تصاویر زیباتری داشته باشند. نرم افزارها و اپلیکیشن های ویرایش تصویر زیادی تاکنون توسعه پیدا کرده اند که بنا بر نیاز خود می توانید از هر یک از این ابزارها استفاده کنید.

بسیاری از ابزارهای ویرایش چهره دارای قابلیت زیباسازی چهره نیز هستند. مثلا می توانید رنگ چشم را عوض کنید، پوست صورت را صاف کرده و یا لک های صورت را حذف کنید. قابلیت اضافه کردن آرایش های مختلف برای چهره نیز در این نرم افزارها امکان پذیر است. امکانات چنین برنامه های بسیار زیاد است. همگی این نرم افزار از قابلیت تشخیص چهره استفاده می کنند تا بتوانند چهره را در تصویر تشخیص داده و تغییرات را روی قسمت های مورد نظر اعمال کنند.

در ادامه به ویژگی های برنامه های ویرایش چهره و همچنین معرفی تعدادی از این برنامه ها می پردازیم.

برنامه ی ویرایش چهره چیست و چگونه کار می کند؟

برنامه ی ویرایش چهره یک برنامه برای ویرایش اجزای چهره است که به شما امکان تغییر قسمت های مختلف چهره و افزودن موارد مختلف را می دهد. مثلا گذاشتن مژه، ابرو، تغییر حالت صورت همگی در این نرم افزارها امکان پذیر است.

این اپلیکیشن ها قابلیت تشخیص چین و چروک صورت، لک های صورت را نیز دارند. کوچک و بزرگ کردن چشم ها، لاغر و چاق کردن چهره، تغییر رنگ پوست از دیگر امکانات این برنامه ها است.

در حال حاضر با توسعه ی قابلیت های هوش مصنوعی و تشخیص چهره، اپلیکیشن های ویرایش تصویر و چهره پیشرفت قابل توجهی کرده اند. طوری که هم اکنون امکان ویرایش اجرای مختلف چهره به صورت خودکار وجود دارد. کافی است تنها با یک کلیک تغییر مورد نظر خود را روی چهره اعمال کنید. مثلا استفاده از قابلیت های تشخیص چهره می توان ابرو ها را در تصویر تشخیص داد و مدل ابروی مورد نظر را جایگزین ابروی فعلی کند بدون آن که نیاز به کار اضافی از جانب شما باشد.

معرفی برنامه های ویرایش چهره

اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مختلفی به منظور ویرایش و اصلاح ویژگی های چهره توسعه پیدا کرده اند که از قابلیت های واقعیت افزوده و تشخیص چهره استفاده می کنند. در ادامه تنها به بررسی تعدادی از این برنامه ها می پردازیم.

BeautyPlus

اپلیکیشن BeautyPlus یک اپلیکیشن برای دوربین گوشی های همراه است. افرادی که به دنبال گرفتن تصاویر زیبا و جذاب هستند این نرم افزار برای آن هاست!

این برنامه دارای یک ابزار برای زیبا کردن چهره، زیباسازی دندان و گزینه های دیگر برای زیباسازی قسمت های دیگر چهره است. این برنامه دارای واسط کاربری ساده ای است.

علاوه بر موارد فوق، امکان افزودن سبک های آرایشی مختلف نیز وجود دارد که دارای رنگ ها و بافت های مختلف هستند.

SNOW

Snow نیز یک برنامه ی ویرایش چهره برای دوربین های گوشی های همراه است که دارای دو نسخه ی اندروید و iOS است. از ویژگی این برنامه وجود قابلیت فناوری واقعیت افزوده (AR) است که با استفاده از آن می توان اشکال مختلفی را روی چهره و تصویر خود قرار دهید. مثلا گذاشتن گوش حیوانات روی چهره یکی از قابلیت های این برنامه است.

همچنین می توانید از ویژگی های آرایش و اصلاح فرم بدن این برنامه نیز استفاده نمایید.

FaceTune

یک برنامه برای ویرایش عکس های سلفی شماست. این برنامه دارای ابزارهای مختلفی برای ویرایش چهره ی افراد است. بسیاری از ویژگی های چهره به صورت بلادرنگ قابل تغییر هستند و قبل از گرفتن تصویر می توانید تغییرات را انجام دهید و در صورت رضایت از تصویر، اقدام به گرفتن عکس کنید.

Faceapp

برنامه ی FaceApp یک برنامه ویرایش چهره ی ساده نیست. علاوه بر ویرایش اجزای صورت می توانید، تغییراتی مانند تغییر سن، جنسیت و تغییر سبک مو هم داشته باشید. همچنین امکان افزودن لبخند طبیعی جلوه های پوستی زیبا نیز وجود دارد.

Beautycam

Beautycam برنامه ای دیگر برای ویرایش چهره است که دارای نسخه ی اندروید و آیفون است. علاوه بر گزینه هایی برای ویرایش چهره، امکان تغییر حالت بدن نیز وجود دارد. مثلا گزینه های لاغری امکان کوچک کردن کمر و ران را دارد.

PicsArt

PicsArt به عنوان یکی از بهترین برنامه های ویرایش چهره برای گوشی های اندروید شناخته می شود. این اپلیکیشن طیف وسیعی از ابزارها و فیلترها را برای روتوش چهره ارائه می دهد. این برنامه دارای امکانات مختلفی برای روتوش و فیلتر چهره است. این برنامه امکان ساخت کلاژ، حذف پس زمینه و افزودن متن را به کاربران خود می دهد.

Soda

Soda یک برنامه ویرایش چهره است که با استفاده از آن می توانید چهره را طوری ویرایش کنید که طبیعی به نظر برسد. این برنامه دارای امکانات مختلفی به منظور زیباسازی پوست، چشم ها و دیگر اجزای چهره است. همچنین دارای فیلترهای مختلفی است که با بکارگیری آن ها می توان کل چهره را زیبا کرد.

Facetune

“Facetune” یک برنامه ویرایش چهره برای دوربین های گوشی های هوشمند است که در پردازش عکس های سلفی تخصص دارد. دارای طیف گسترده ای از عملکردها برای زیباتر جلوه دادن عکس های سلفی شما مانند زیباسازی پوست، سفید کردن دندان ها و تغییر شکل چهره است. علاوه بر این، دارای روتوش بسیار دقیق است و یک پوشش طبیعی ارائه می دهد. به عنوان یک برنامه پردازش چهره عالی استفاده از Facetune توصیه می شود.

Epik

“Epik” یک برنامه ویرایش چهره برای دوربین های گوشی های هوشمند است که در ویرایش عکس تخصص دارد و به شما امکان می دهد افراد و رنگ ها ی زمینه را تنظیم کنید. شما به راحتی می توانید فضای کلی عکس را تغییر دهید و نه تنها می توانید چهره را ویرایش کنید، بلکه پس زمینه و نور را نیز تنظیم کنید. بنابراین می توانید نه تنها از یک برنامه عالی ویرایش چهره بلکه از یک ویرایشگر عکس حرفه ای لذت ببرید. حتی مبتدیان نیز می توانند به صورت رایگان و به راحتی از آن استفاده کنند.

YouCam Perfect

“YouCam Perfect” یک برنامه ویرایش چهره برای دوربین گوشی های هوشمند است که پوست شما را زیبا می کند. تنها با انتخاب یک گزینه می توانید پوست ایده آل خود را بدست آورید. علاوه بر این، امکان تنظیم قسمت ها و خطوط صورت وجود دارد و آن را به یک برنامه پردازش چهره جذاب تبدیل می کند.

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *