Game-Ready Tree Creation from Maya to Unreal
فیلم آموزشی محصول کمپانی معروف gumroad و به زبان انگلیسی میباشد .
دوره Game-Ready Tree Creation from Maya to Unreal
مجسمه سازی در زبراش ، ایجاد و تنظیم UV ، ایجاد بافت پوست ، بافت درخت و ایجاد سایه بان را در موتور غیرواقعی پوشش می دهد . سیمون مربی این دوره ضمن حفظ کیفیت نهایی ، ذهنیت اساسی در مورد چگونگی بهینه سازی دارایی ها برای تولید دارد . اگر می خواهید بینش عمیق از چگونگی ایجاد یک صنعت حرفه ای برای بازی ها داشته باشید ، این آموزش برای شما است . Simon Barle یک متخصص شاخ و برگ با 8 سال تجربه در صنعت بازی است . او در DICE مشغول به کار در Star Wars Battlefront و همچنین چندین سری از Battlefield بوده است . وی در حال حاضر یک هنرمند محیط زیست در Ubisoft در سوئد است . سیمون علاقه زیادی به پوشش گیاهی در بازی ها دارد و آن را راهی عالی برای زمین زدن به محیط می داند . او همیشه سعی می کند تا تکنیک ها و فناوری های مختلفی را برای دستیابی به نتایج با کیفیت بالا در کارهای شاخ و برگ خود ترکیب کند . کارهای وی بارها در مجله 3D Artist ، 80 lvl و سایر انتشارات به نمایش گذاشته شده است .
فهرست دوره Game-Ready Tree Creation from Maya to Unreal | Simon Barle:
– 5 ساعت روایت ، آموزش تصویری مرحله به مرحله
– نمودار SBS
– سایه بان
– منابع
– قطعنامه 1080
نرم افزار مورد استفاده برای دوره Game-Ready Tree Creation from Maya to Unreal | Simon Barle:
– مایا
– طراح مواد
– زبراش
– فتوشاپ
– موتور غیرواقعی