تبلیغات

سریال گیسو

تبلیغات

برنامه پیشگو

دانلود فیلم آموزشی Lynda – Outsourcing Critical Success Factors

Lynda Outsourcing Critical Success Factors

بیاموزید که چگونه یک رابطه برون سپاری موفق به نفع خود و خارج از مشتری ایجاد کنید و همچنین اینکه چگونه می توانید در این رابطه مثبت سهیم باشید. روابط موفق برون سپاری به طور تصادفی اتفاق نمی افتد. عناصر و نگرشهای اساسی وجود دارد که باعث موفقیت یک حساب کاربری می شود. در این دوره ، مربی Bob McGannon ویژگی های محیط های برون سپاری تولیدی و سالم و اینکه چگونه مشتری و کارکنان مدیریت و کارمندان می توانند در موفقیت آن نقش داشته باشند را بررسی می کند. باب دلایل مهمی را که شرکت ها برون سپاری انتخاب می کنند و اینکه چگونه دلایل مختلف باید رویکردهای مختلف مدیریتی ایجاد کند ، بیان می کند. وی همچنین شرایطی را که با یک برون سپار به عنوان یک فروشنده یا شریک رفتار می شود ، توضیح می دهد ، سپس الزامات و اولویت بندی خدمات موجود در قرارداد برون سپاری را پوشش می دهد. باب فرآیندهای موثر درخواست خدمات را توصیف می کند و شما را از طریق چگونگی مشارکت یک برون سپاری در برنامه ریزی استراتژی راهنمایی می کند. در پایان ، باب به شما تمرین می دهد تا مشکلات موجود را در یک سناریوی برون سپاری پیدا کنید. توجه : این دوره توسط باب مک گانون ایجاد شده است. ما خوشحالیم که میزبان این آموزش در کتابخانه خود هستیم.
نام: Lynda - Outsourcing Critical Success Factors
حجم فایل: 730 مگابایت
شرکت سازنده: Lynda
تاریخ انتشار: 1399/11/04
کیفیت: 720p
زیرنویس: ندارد
زبان: انگلیسی
مدت زمان پخش: 38 دقیقه
فرمت فایل: MP4
تاریخ تولید: 2021
رمز فایل: www.download.ir

Lynda - Outsourcing Critical Success Factors

 Successful outsourcing relationships don't happen by accident. There are crucial elements and attitudes that make an outsourced account a success. In this course, instructor Bob McGannon reviews the characteristics of productive and healthy outsourcing environments and how client and outsourcing management and employees can contribute to that success. Bob goes over the significant reasons that companies choose outsourcing and how different reasons should generate different management approaches. He also explains the conditions where an outsourcer is treated as a vendor or partner, then covers the requirements and prioritization of services included in the outsourcing engagement. Bob describes effective service request processes and steps you through how an outsourcer can participate in strategy planning. In conclusion, Bob gives you an exercise to find the pitfalls in an outsourcing scenario.Note: This course was created by Bob McGannon. We are pleased to host this training in our library.

لینک دانلود