Udemy Designing MicroLearning for the Evolving flow of Work
این دوره به شما کمک می کند تا نیازها و فاکتورهای موفقیت در یادگیری خرد را برای جریان در حال تکامل کار درک کرده و مجدداً به پنج قالب کوچک “یادگیری اطلاعات” که به طور موثر به نیازهای تولید کم هزینه و در دسترس بودن تقاضا ارائه می شود ، تغییر مسیر دهید. پنج قالبی که ما به آنها خواهیم پرداخت ، Explainer Videos ، Infographics ، Simulation Software ، Flowcharts و Interactive Documents است. ما به اصول طراحی محتوا در هر یک از این قالب ها عمیق خواهیم پرداخت و موارد خاص استفاده از آنها را برای فعال کردن یادگیری خرد برای جریان کار یاد خواهیم گرفت. شرکت کنندگان با الگوهای آماده برای استفاده و کمکهای شغلی دور خواهند شد که به آنها در طراحی سریع این قالبها کمک می کند و زمان بیشتری را برای در دسترس قرار دادن آنها در اختیار مخاطبان قرار می دهد.
- آنچه در دوره Udemy Brow Tinting For Beginners خواهید آموخت :
- هدف از یادگیری خرد در جریان در حال تحول کار چیست؟
- شش معیار برای یادگیری خرد در جریان کار چیست؟
- کدام پنج قالب «یادگیری اطلاعات» واجد شرایط ارائه میکرو یادگیری در روند کار در حال تکمیل هستند؟
- چگونه می توان برای هر یک از پنج قالب «یادگیری اطلاعات» محتوا را طراحی کرد تا به نیازهای «نقطه یادگیری نیاز» و «پشتیبانی نقطه نیاز»
- برسد؟
- چگونه می توان به یک تمرین درجه بندی “نقطه نیاز” نزدیک شد و انجام داد؟
- چگونه می توان قالب مناسب “یادگیری اطلاعات” را برای سناریوی یادگیری یا پشتیبانی “نقطه نیاز” انتخاب کرد؟
- چهار استراتژی اساسی طراحی که در تمام منابع “نقطه نیاز” اعمال می شوند کدامند؟
- این دوره آموزشی برای چه کسانی است :
- طراحان آموزشی
- استراتژیست های یادگیری
- What you’ll learn
- What is the goal of microlearning in the evolving flow of work?
- What are the six criteria for effective microlearning in the flow of work?
- Which five ‘info-learning’ formats qualify for delivering microlearning in the evolving flow of work?
- How to design content for each of the five ‘info-learning’ formats to deliver to the ‘point of need learning’ and ‘point of need support’
- requirements?
- How to approach and conduct a ‘point of need’ scoping exercise?
- How to select an appropriate ‘info-learning’ format for a ‘point of need’ learning or support scenario?
- What are the four fundamental design strategies that apply to all ‘point of need’ resources?
- Requirements
- Basic understanding of MicroLearning
- Intermediate L&D or Instructional Design experience / knowledge.