دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Droid Transfer v1.4.1 – win

Droid Transfer

این نرم افزار ابزاری برای سیستم عامل های ویندوز است که با سینک شدن در کنار یک نرم افزار همراه انتقال رایگان برای آندروید کار می کند و به شما این امکان را می دهد که پیام های SMS و MMS را از تلفن آندروید خود به کامپیوتر خود از طریق یک کابل USB یا شبکه Wi-Fi محلی انتقال دهید. شما می توانید پیام های تلفن خود را در فرمت های مختلف از جمله PDF، HTML یا در فرمت های متن ذخیره کنید.

نرم افزار Droid Transfer

همچنین موجب صرفه جویی در زمان ریسیو کردن هر عکس، emojis و فیلم در پیام های شما، و همچنین تاریخ و زمان دریافت می شود. این نرم افزار برای افرادیکه قصد انتقال اطلاعات از تلفن همراه اندروید خود به سیستم کامپیوتریشان دارند بسیار مفید است.

ویژگی های نرم افزار Droid Transfer v1.35:

امکان انتقال عکس

امکان انتقال پیامک ها

رابط کاربری ساده

دریافت سریع پیام ها در سیستم

نام: Droid Transfer
شرکت سازنده: wideanglesoftware
ورژن: v1.4.1
زبان: انگلسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1396/12/13 نسخه v1.4.1 اضافه شد.
  • 1 replies
    1. مهدی says:

      سلام
      این برنامه رو ویندوز 10 نسخه 64 بیتی من اصلا کار نمیکنه. به محض کپی شدن فایل Version.dll تو روت برنامه، موقع اجرای فایل اجرای برنامه ارور میده و کار نمیکنه. خودتون یه تستی بکنین متوجه میشین.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *