دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Harvester نسخه GOG

Harvester یکی از خشن ترین بازی های ماجرایی بشمار می آید که تا بحال آن را تجربه کرده اید . یک روز صبح از خواب بیدار می شوید و خود را در مقابل دیدگاه مردمان شهری غریب و غیر قابل توضیح می یابید . شما منزلتان را در اختیار خانواده نه چندان کامل خود قرار می دهید . اینجاست که شما در کابوسی بی بازگشت سقوط می کنید . نامزدتان به طرز مرموزی ناپدید شده است و شما به هرگوشه خانه که می نگرید جمجمه ای خونین در مقابل دیدگانتان نقش می بندد و هرگز شما را رها نمی کند . آیا این جمجمه اوست ؟ چه اتفاقی رخ داده است ؟

سایر توضیحات : Harvester یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی DigiFX Interactive طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Nightdive Studios برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . تنها سرنخ , دعوت نامه ایست که چند روز پیش به دستتان رسیده است . HARVEST MOON نام سازمانی مرموز است که کنترل شهر را در اختیار گرفته و به هیچ کس اجازه دخالت در امور شهر را نمی دهد . آیا آنها در این ماجرا و قتل های وحشتناک دست دارند ؟ انگیزه آنها چیست ؟ اما یک چیز قطعی است , شما در این مسیر به موفقیت دست خواهید یافت و یا کشته خواهید شد .

مشخصات بازی Harvester :

نام بازی : Harvester

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : DigiFX Interactive

منتشر کننده : Nightdive Studios

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Harvester