دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر One Piece Unlimited World Red Deluxe Edition تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

عنوان One Piece یکی از جذابترین و پر مخاطب ترین عناوینی است که در سال های اخیر به بازار عرضه شده است. لازم به ذکر است که این عنوان در سال 1997 به صورت انیمه و برنامه هفتگی در تلویزیون های ژاپن به معرض نمایش در آمده و تا الان نیز ادامه دارد. این عنوان روایتگر داستان یک پسر به نام Monkey D. Luffy است که به طور اتفاقی یک میوه شیطانی را خورده است. حالا او همراه با گروه بسیار قدرتمند خود قصد دارد تا به دنبال گنج نهان و قدرتمندی به نام One Piece بگردد که با استفاده از آن می توانید رئیس بعدی دزدان دریایی شود. بازی One Piece Unlimited World Red Deluxe Edition یکی از جدیدترین عناوینی است که در آن تمام اتفاقات و قسمت های مختلف این عنوان گنجانده و بروز شده است و بیش از 50 پک الحاقی مختلف را در خود جای داده است. این بازی ادامه داستانی است که توسط Eichiiro Oda طرح شده و شامل شخصیت های اصلی و فرعی داستان است.

سایر توضیحات: بازی One Piece Unlimited World Red Deluxe Edition یک عنوان جدید برای یک انیمه و داستان بسیار دوست داشتنی و جذاب است که به تازگی برای پلتفرم ویندوز تولید شده است. در این بازی شما می توانید در نقش تک تک اعضای گروه Straw-Hat بازی کنید و از توانایی های آنها استفاده کنید. لازم به ذکر است که گرافیک و گیم پلی این بازی بسیار جذاب است و بدون شک برگ سبزی در دفتر عنوان مجموعه ای One Piece است. این بازی توسط شرکت Ganbarion تولید و توسط شرکت بزرگ BANDAI NAMCO Entertainment به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود One Piece Unlimited World Red Deluxe Edition جدید

مشخصات بازی One Piece Unlimited World Red Deluxe Edition:

نام بازی : One Piece Unlimited World Red Deluxe Edition

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Ganbarion

منتشر کننده : BANDAI NAMCO Entertainment

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

One Piece Unlimited World Red Deluxe Edition

به روز رسانی :

1396/06/08 نسخه کم حجم CorePack اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *