دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Tacoma v20191220 نسخه کرک شده Razor1911

Tacoma

یک عنوان جذاب و گرافیکی ماجرایی است که مسائل مربوط به یک سفینه فضایی و ایستگاه فضایی را در سال 2088 روایت می کند. هرچه در این بازی به جلو می روید می توانید کارهای بیشتری انجام دهید و با نحوه کار این ایستگاه فضایی و کارکنان و خدمه آن بیشتر آشنا شوید و جزئیات بیشتری را درک می کنید. این مسائل به شما کمک می کند تا بتوانید نقاط قوت و ضعف این مجموعه را بیشتر بشناسید و از ترس های آنها آگاه شوید. همین مسئله به شما کمک می کند تا در آینده ای نزدیک بتوانید برای مواجهه با مشکلات مختلف خود را آماده کنید. نام این سفینه فضایی Tacoma است! در قلب این سفینه یک سیستم پایش دیجیتال قرار دارد که از صحنه های حیاتی و محوری زندگی افراد این سفینه تصاویری ضبط کرده است. همانطور که در این بازی پیش می روید، اکو و بازتاب این تصاویر برای شما ظاهر می شوند. می توانید از توانایی های خود استفاده کنید تا این بازتاب ها را به عقب برگردانید و یا به سرعت از آنها عبور کنید تا دقت و کیفیت زندگی خود را در یک سیستم بسیار پیچیده چند لایه ای ببینید.

سایر توضیحات: بازی Tacoma یک بازی بسیار جذاب و چند لایه در سبک ماجرایی است که زندگی 6 نفر از خدمه یک سفینه فضایی را روایت می کند که در زندگی خود با عشق و دوستی و جدایی و خطرات مختلف روبرو می شوند. نه تنها می توانید دلیل کارهای آنها را ببینید بلکه می توانید بررسی کنید که چرا چنین رفتارهایی از آنها سر می زند. بای Tacoma توسط شرکت Fullbright و سازنده بازی Gone Home برای پلتفرم ویندوز و مک تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

 

 

نام: Tacoma
شرکت سازنده: Fullbright
تاریخ انتشار: 2017
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: ISO
پلتفرم: کامپیوتر
سبک بازی: ماجرایی
منتشر کننده: Fullbright
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

13998/02/28 نسخه Tacoma v20191220 - Razor19115 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *