Project warlock II
بازی در سبک شوتر است و آن را میتوان خانه سرگرم کننده پر از آدرنالین و مملو از تفنگ، جادو، شیاطین، آرنا های مختلف تصاویر سه بعدی، جن دوبعدی و موسیقی هوی متال توصیف کرد. ساخت بازی Project Warlock II از بازیهای کلاسیک مثل Quake و Doom 64 الهام گرفته شده است.
داستان Project Warlock II درست بعد از اتفاقات بازی اول شروع می شود. Palmer، Urd، و Kirsten، هر کدام مهارتها، امتیازات، سلاحهای منحصر به فرد، مهارتهای جادویی برای باز کردن قفل و دلایل شخصی برای مقابله با استاد قدیمی Warlock خود دارند. در بازی باید با هیولاهای مرگبار مبارزه کنید و همچنین برای گذراندن مراحل باید باس فایت های زیادی را تجربه کنید.
مراحل بازی به شکل سه فثل است که هر یک از 3 فصل Project Warlock II شامل 6 سطح بزرگ و گسترده است که تا 10 برابر بزرگتر از هر سطح فردی در بازی اصلی است. سطوح در بازی به ساختارهای عمودی، سه بعدی، چند طبقه، پلتفرم ها و ساختمان هایی تبدیل شدند که به معنای واقعی کلمه گیم پلی را ارتقا می دهند و مراحل پر از دشمنان، موانع، اسرار آمیز، امتیازات و دستاوردها برای باز کردن قفل بوده و تکمیل هر مرحله در بازی میتواند تا 1 ساعت طول بکشد.
پالمر، اورد و کرستن زرادخانههای منحصربهفردی از سلاحها و مهارتهای جادویی بر اساس شخصیتهایشان دارند که سبکهای مختلف بازی را امکانپذیر میسازد. تفنگ های ساچمه ای، مسلسل، تفنگ های تک تیرانداز، نارنجک انداز، چهار لول، شمشیر، عصا و توپ تنها چند نمونه از سلاح هایی هستند که فقط برای پالمر در دسترس هستند. ابزارهای تخریب را می توان ارتقا داد و در نتیجه بیش از 20 سلاح برای هر شخصیت به دست می آید.
هر فصل از Project Warlock II شما را در برابر انواع جدیدی از دشمنان قرار می دهد. برای مثال غولهای متعدد، شوالیههای سرسخت با موشکانداز، مسلسلهای پرنده، و خوکهای عظیمی که راه شما را مسدود میکنند، تنها چند نمونه از هیولاهایی هستند که میپرند، میدوند، نگه میدارند، پرش میکنند، میچرخند و از هر سبک حمله ای که در اختیار دارند استفاده میکنند تا شما را بکشند.